1a.lv - lietota prece
Sveiki. Šodien nopirku minētajā veikalā video reģistratoru. Preci atveru tikai mājās. Izskatās, ka tā jau bija lietota iepriekš (ir daži skrapējumi un pirkstu nospiedumi).
Neiesaku Jums kaut ko pirkt šajā veikalā, pārdos lietotu preci kā jaunu.
Komentāri (10)
Neesi vienīgais!
Mēnesi atpakaļ pirku planšetnieku...precīzi tas pats.
Bez ekrāna plēves, saskrāpēts, uzraksti noberzti...nerunājot jau par to ka tā bija kā dāvana bērnam.
MAITAS totālie...
Šķiet jau, ka šie atver, palieto darba laikā ja garlaicīgi un tad iemet atpakaļ.
Variants jau arī tāds ka kāds atgriež...tad šie iegrūž atgriezto preci nākamajam.
Kaut gan nr. 1 interneta veikals LV, bet šā vai tā krāpjas!!!Neforši!
Visticamaak, ka kaads ir atnesis atpakalj defekta deelj, shie nodod remontaa un peec tam paardod naakamajam interesentam, kursh atbilstoshi vinju datu baazei ir paudis veelmi iistenot loloto sapni attieciigaas lietas veidolaa.
Veikals ļoti ātri noreaģēja uz manu kritiku. Vakar piezvanīja un atvainojas par neērtībām, piedāvāja apmainīt nekvalitatīvu preci.
Saucās - kā man paveicās, ka šie decembra sākumā nodirsināja manu pasūtījumu veselu nedēļu (2x teica, ka "būs rīt") - beigās apvainojos un nopirku citur. Tad kad mazliet papētīju, tad prece (planšetdators) ar tādu specifikāciju - 16GB bija tikai viņiem, visos citos veikalos 32GB. No tā var secināt, ka gan jau arī kādu b/u sūdu būtu dabūjis. Šī jau bija otrā reize, kad pie viņiem "iepirkos" - pirmais mēģinājums bija pirms gada. Īsāk sakot - nepārprotams mājiens, ka 3x mēģināt nevajag.
Sveiki. Gadījumos, kad konstatējat šāda veida problēmas, iesakam ar mums uzreiz sazināties, jo tirgojam tikai jaunas preces, taču tajā pašā laikā diemžēl nav iespējams 100% izkontrolēt partneru godprātību garajā preces ceļā no ražotāja līdz piegādātājam, tad līdz mums un piegādei līdz klientam.
такая же ситуация!
заказала телефон, пришел по почте, хотела подарить ребенку, но решила открыть и проверить все ли в порядке...какого было мое удивление, когда я увидела телефон Б/У...я просто была в шоке, в телефоне фотографии другого человека, телефонная книжка с непонятными контактами и записями, пленка защитная всяв волосах и грязи, возле камеры царапины...просто кошмар, я с таким еще не сталкивалась, такое ощущение, как будто мне подсунули и вовсе краденый телефон.
позвонила в 1а узнавать что за фигня мне пришла...так на проводе такое хамло сидела, мол ничего не знаю, сами виноваты...деньги мне еще не вернули, незнаю чем это закончится...люди, берегите свои нервы и деньги...не заказывайте в этом магазине НИЧЕГО!!!просто сволочи, не стесняются еще свою рекламу пихать везде, закрыть этот магазин надо!!!
Tiem, kas iet uz 1a.lv pakaļ precei paši, biļešu automātā iesaku spiest trešo pogu - to, kas atbilst "jauna pasūtījuma veikšanai". Tos nezināma iemesla dēļ paņem ārpus rindas, pa priekšu visiem pārējiem garā rindā gaidošajiem! Loģika dīvaina, jo šāds klients paņem vismaz divtik vairāk laika, nekā tas, kas atnācis pakaļ precei, un tomēr, 1a.lv šāda loģika strādā.
Tā ka, gribi tikt ārpus rindas - ņem trešo numuru! :D
TISI TA MAN ARI BIJA AR TELEFONU ATVEDA KURJIERS PARAGSTIJU PAPIRU IEEJU MAJAS MEGINU IESLEGT BET NEKA 30 MINUSU LAIKA IESLEDZU BET KA KADU PROGRAMU ATVER TA UZKARAS UN VIS. AIZVEDU UZ GARANTIJU PEC 2 NEDELAM ATNAK ATBILDE KA TELEFONA IR MITRUMS NO IGSTOSAS LIETOSANAS, TATAD SECINAJUMS 1A PARDEVIS LIETOTU TELEFONU BEIGTU. nu ja un tas jau bija atrais telefons gada laika, taka neiesaku 1a
Es nezinu vai 1a.lv tā dara bet tīri teorētiski, es pieņemu, ka nopirkt lietotu preci ir iespēja jebkurā veikalā, un to iespēju rada paši pircēji, kam, redziet, tā vietā, lai preci, kad tai ir defekts, remontētu pa garantiju - viņi pieprasa preces apmaiņu vai naudu no pārdevēja. Un kā gan domājat, kur paliek tā defektīvā prece, kas tika atgriezta atpakaļ uz veikalu?
Es pieņemu, ka ir tikai loģiski, ka veikals to preci salabo pa garantiju un tirgo vēlreiz. Negodīgi? Varbūt! A ko veikals var citu darīt? Kur likt to preci, ko viens "gudrais patērētājs" atgrieza? Par to, ka jāatgriež ražotājam var tukši nerunāt! Ražotājus, cik man zināms, lielākoties nevienu nesatrauc šādas pārdevēju problēmas!
Tā ka, žēl, ja ir tā kā raksta sūdzības autore. Stulbi, ja tā ir, ka prece nav sakopta un sagatavota jauna īpašnieka lietošanai, un tomēr, es pieņemu, ka tas ir tikai likumsakarīgi, ka tādas situācijas notiks, kamēr cilvēki domās kā tipiski patērētāji.
Tavu atgieztu preci, iespējams, pārdos citam, tieši tāpat kā Tev, iespējams, var pārdot cita pircēja atgrieztu preci!
Šodien man arī atgadījās šāda ķibele: pasūtīju XBOX ONE X (439 eur), kad atnācu saņemt - darbiniece izvilka noputējušu kasti, aizlīmētu ar līmlentu. Kad norādīju, ka esmu pasūtījis jaunu, nevis lietotu preci, saņēmu atbildi ka kāds no šīs preces ir atteicies. (un tādēļ tā kaste ir noputējusi un nolietota). Žēl ka pēc 3 gadiem nekas nav mainījies attieksmē pret klientiem :(.