www.sudzibas.lv 1a.lv Krāpšana un slikts serviss

Atrisināta1a.lv - Krāpšana un slikts serviss

Nopirkām planšeti, atvedām mājās, mēginājam ielikt sim karti ar internetu, tas nebija iespējams. Pieslēdzam WiFi un mēģinājam uzinstalēt Skype un citas oficiālas programmas, neviena neiet un nestrādā. Aizvedām atpakaļ uz veikalu lai samaina vai salabo. Savāca uz 1,5 mēnesi un beigās atsūta sms ka mēs esam saskrāpējuši planšeti, tāpēc viņu nelabos un nemainīs, attiecīgi mēs vienkārši nopirkām braķēto preci un veikals ir jauki atradis attaisnojumu kāpēc nemainīt nekvalitatīvu preci kuru pat nevar lietot :)) tagad vismaz zināms kur nekad un neko nepirkt, izmesta nauda un nervi par sliktāko servisu un saņemto brāķi.

17.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 17.10.2018

Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Autorizētais servisa centrs sniedza atzinumu, ka SIM kartes ligzda ir mehāniski bojāta, līdz ar to preces apmaiņa vai preces labošana garantijas ietvaros tiek atteikta.
Nododot preci servisā darbinieks Jūs informēja, ka precei ir mehāniski bojāta SIM kartes ligzda un ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē!

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 22.11.2018

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

E

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes