Atrisināta1a.lv - Krāpšana
Internet veikala 1a.lv tika pasūtita prece 23.03.2019, pasutijums tika pasūtitas divas preces
vingrošānas paklājs iron gim 18, 67 eur un divu tko hanteles koplekts 2 gb. X 2 kg. - 21 eur,
pasūtijums tika veikt ar dpd kurjeru, par piegadi tika samaksats 5,98 eur. Preces kopeja summas
pasūtijums 45, 65 eur apmēra. Preci ar dpd kurjeru prognozēja atvest 11.04. , bet tomēr sanemu
atrāk, 8.04.2019. Dpd sūtijuma tika noradits ka preces kopējais svars ir 3 kg, kas jau rada
aizdomas par to kā ar pasūtijumu kaut kas nav kartība. Izpakojot preci, tika konstatets kā ir vienas
tko hanteles iztrukums, sanemu 1x2 kg. Līdz ar to 08.04.2019 tika veikts zavns uz 1a.lv info
talruni 67428800, kur parcela meitene kura teica sakuma kā tika izsūtits iepakojums 4 kg un pilna
preces komlekt, teicu kā ta nav un pat dpd sms ko es sanemu tika noraditi 3 kg iepakojums un
komplekta ir 1 hanteles iztrukums. Meitene teica kā ja tas tomēr ta ir, tad jasūta e-pastu ar
situācijas aprākstu uz [slēpt]@1a.lv, kas ari tika izdarīts, pec e-pasta nosutīšanas parzvaniju, kur
meitene pazinoja, ka atbildi sniegs līdz 8.04.2019. , pl. 1817 neiztūreju tadu necienīgu kā
pret klienti, zvāniju uz 1a.lv info talruni 67428800, kartejo reizi pacela kalusuli kada meitene,
pazinojot kā situāciju noskaidros un man parzvānis, parzvānija man vīrietis no 1a.lv pl. 17>32 un
piedavaja atgriezt naudu, vai atgriez daļu no naudas, ka par vienu piegadato hanteli, daļu no
naudas par komlektu 21 eur. Es pateicu kā man kā apmānitam klientam tas neapmerīna, jo majas
lapa 1 a.lv, jo projam ta prece tirgota kā koplekts un noradīts kā prece ir pieejama.
Https://www.1a.lv/sports_fitness/trenazieri_fitness/hanteles/tko_chrome_plated_beauty_bells_silver_2x2kg
par preci tik sanemta nauda pilna pamēra caur dpd starpniecību par preci 1a.lv labā. Tad virietis piedavāja vēl 2 dienu laiku par to lai noskaidrotu caur kameram kur likusies iztrukstoša komlekta hantele un atrisinat to situāciju līdz galam un piegadat man iztrukstošu preci, kā ari parzvanīt pec 2 dienam. Es piekritu 2 dienu risinājumam, zvanu es pec 2 dienām nesagaidīju un gaidu to joprojam. Šodien jau ir 12.05.2019 un prece joprojam nav piegadāta pilna apmēra. Jautājums vai uznēmumam rup klienti un reputācija? Var būt arī citi ir bijuši tada veida piekrapti...
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums e pastā un situāciju izskaidrojām. Darīsim visu iespējamo lai atrisinātu šo situāciju, pēc iespējas ātrāk. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Šodien situāciju atrisinājam. Viss kartība tagad. Paldies.
Pievienot komentāru