1a.lv - Krāpnieki
17. decembrī veicu pasūtījumu interneta veikalā 1a, pie preces pasūtīšanas bija norāde ka prece tiks piegādāta līdz 19. decembrim. Pienāca 19.decembris, bet no interneta veikala ne ziņās ne miņas, tā nu zvanīju pats- atbildēja ka maksājumu ir saņēmuši un prece tiks piegādāta līdz nākošajai pirmdienai- 22. decembrim. Tad 22., 23. decembrī arī centos sazvanīt, kas man izdevās tikai 23. decembra vakarpusē, uz ko man atbildēja ka maksājumu ir saņēmuši, bet vairāk neko nevarot pateikt, un ka ar mani sazvanīsies pārdošanas menedžeris. Protams ka atzvanu nesagaidījis, 27. decembrī zvanīju un jautāju, kā tad tur beigu beigās ir ar manu pasūtīto preci., kā novēlotu Ziemassvētku dāvanu saņēmu to ka prece esot izņemta no preču kataloga un vairs nav pieejama, un es varot izvēlēties kādu citu preci, vai saņemt naudu atpakaļ 3 darba dienu laikā. Viss būtu saprotams, tikai vai tiešām nevajadzētu pašiem zvanīt un brīdināt?
Komentāri (3)
nav viniem laika visiem zvanit...pasam jabrauc uz veikalu un bus Tev Ziemassvetku davana. Zini zinu gribas jau ietaupit tos 15-20-40 eur, bet ja gribi tulit un tepat, par to jamaksa, nevis jatic sis (un dazu citu) kompanijas solijumiem, kas ir labs marketinga gajiens, bet 50x reizes seit par to jau ir sudzets...
Praktiski identiska situācija, tikai biju tik gudrs ka uzreiz nemaksāju, bet izvēlējos maksāt pie saņemšanas 1a kantorī, 23. dec. kad precei bija jābūt kantorī, mēģināju sazvanīt - nekā, rakstīju online, atbildēja "Dmitrijs", ka prece neesot ienākusi mani esot mēģinājuši 2 reizes sazvanīt, bet neesot izdevies> pajautāju uz kādu numuru tika zvanīts, numurs bij pareizais. Palūdzu lai iedod menedžera numuru, jo prece man bija nepieciešama uz z-svētkiem, bet gaidīt līdz 30. dec. es nevaru, (ko viņi man ieteica darīt). Saņēmu atbildi - ziņa ir nodota menedžerim un viņš ar mani sazināsies. Uz ko es atbildēju - Vai tas ir tas pats menedžeris kurš jau 2reiz mēģināja sazināties. Uz to arī saruna aprāvās un nekādu ziņu ne miņu no 1a neesmu dzirdējis... Labi ka bija citi varianti kur nopirkt vajadzīgo preci, savādāk dēļ šiem kondončikiem, kas ņem uz sevis vairāk kā var panest, būtu palicis pie sasistas siles.
Labdien Dziiii, atvainojamies par sagādātām neērtībām, diemžēl tā notiek, kad piegādātājs atceļ solīto preces pievedumu, bet par to mēs vienmēr klientus informējam, iespējams nebijām paspējuši Jūs informēt laicīgi par atcelto preces piegādi. Vēlreiz atvainojamies, un ceram uz Jūsu sapratni.