www.sudzibas.lv 1a.lv Komunikācija ar klientiem, nepietiekoši laba komunikācija

Atrisināta1a.lv - Komunikācija ar klientiem, nepietiekoši laba komunikācija

2019. Gada 14. Martā mēs pasūtījām dušas kabīni internetveikalā 1a.lv. Kad prece tika saņemta, izrādījās, ka tika nosūtīta nepareiza kabīne. Pēc dažām dienām ar mani sazinājās 1a konsultants un palūdza salīdzināt preču kodus. Izrādījās, ka sakrīt tikai vienas daļas kods. Ar konsultantu sarunājām, ka kurjers paņems nepareizās detaļas un atsūtīs īstās. 12. Aprīlī kurjers tās aizveda, bet pareizas duškabīnes detaļas mēs tā arī nesaņēmām.
Pēc tam iestājās klusums un no 1a darbiniekiem nebija nekādas reakcijas un informācijas par termiņiem, kad tiks nosūtīta pareiza prece.
Es pats sazvanījos ar viņiem, un palūdzu atcelt pasūtījumu un atgriezt man naudu par preci, kuru mēs tā arī nesaņēmām.
3. Maijā kurjers savāca pēdējo duškabīnes daļu (pareizo) , un atkal bija klusums. Es pats sazvanījos, un veikala darbinieks paskaidroja, ka lēmums par naudas atgriešanu tiks pieņemts 10 dienu laikā. Šodien ir 20. Maijs, un nauda joprojām nav atgriezta.
Dēļ tās situācijas man dzīvoklī apstājās visi remontdarbi. Kā arī nesaņēmu nekādu atvainošanos par sagādātajām neērtībām. Šo sūdzību es rakstu ar nolūku nevis sabojāt veikala reputāciju, bet palūgt veikala 1a vadību uzlabot komunikāciju ar klientiem.

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 21.05.2019

Labdien,
Ļoti atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Parasti līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk. Informācija par naudas atmaksu ir nodota grāmatvedībai.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 03.07.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 03.07.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

R

Komentāri (1)

D dzordijs 22.05.2019

jā, šitas kantoris ir slikts... reklamēt sevi māk skaisti, bet kvalitāte!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes