www.sudzibas.lv 1a.lv Klientu maldināšana. Piegādes kavēšana.

Atrisināta1a.lv - Klientu maldināšana. Piegādes kavēšana.

Šobrīd ļoti daudz un ļoti skaļi (gan internetā, gan radio, gan TV, gan citur) 1a.lv reklamē garantiju, ka pasūtīto saņemsim līdz Ziemassvētkiem. Pasūtīju dāvanu 17.12, biju priecīga, ka saņemšu preci jau 21.decembrī (vismaz tā bija norādīts). 20. decembrī atnāca sms, ka prece ir piegādāta noliktavā. Iegāju 1a profilā un pārteigums - piegāde pārcelta uz 27. decembri. Nu gan garantija - saņemt preci var tikai pēc Ziemassvētkiem, bet tā taču svētkiem paredzēta dāvana! Aprunājos ar draugiem un ģimeni, viņiem tieši tas pats - maldinoša informācija par piegādi, datumi mainīti, un ne naudas, ne dāvanu nav. Laikam tomēr garantē, ka preci piegādās līdz 2019. gada Ziemassvētkiem, ne šiem...

21.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 21.12.2018

Labdien,
Atvainojamies, ja esam kādu savu klientu sarūgtinājuši ar piegādes termiņiem. Vēlamies uzsvērt, ka pērngad, Ziemassvētku laikā, piegāžu precizitātes atbilstība veikalā norādītajiem termiņiem atbilda vairāk nekā 90% gadījumu. Šogad piegāžu precizitātes procents ir virs 95%. Protams, arī mums gadās kādi iepriekš neparedzami sarežģījumi, taču darām visu iespējamo, lai šādus gadījumus maksimāli izskaustu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 22.01.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

J

Komentāri (3)

K Kraken19901 21.12.2018

Pilnīgu piekrītu sūdzībai un uz visām sūdzībām viņi tikai iekopē šo tekstu. Pašam precē jau tulīt mēnesi nāk. Kur tad viņiem ir tie 95%...

K Kristīne_P. 21.12.2018

1A.lv bērniem un krustbērniem dāvanas (kopā 4gb.) pasūtījām jau decembra sākumā. Sākotnējā informācija par piegādi bija 15.decembris, viss ok - laicīgi saņemsim, iesaiņosim... Nākamo epastu saņēmām tikai 17.decembrī, ka plānotais piegāde laiks jau ir 20.decembris. Nu gaidījām, bet atkal nekā - ne laicīgi epastu atsūta, ne pazvana. Šodien (21.12.) pati zvanīju - neesot viena prece (lai gan pasūtot bija info, ka ir vairākas preces noliktavā). Uz manu teikto, ka dāvanas domātas 4 bērniem uz Ziemassvētkiem, operatore piedāvāja atteikties no vienas, naudu viņi atgriež, un pārējās 3 izsūtīt, tad es rīt, 22.decembrī, tās saņemtu DPD paku bodē. Tas bija ok, piekritu. Pēc kādas stundas man uz e-pastu atnāk vēstule, kurā norādīts, ka preces gaida iepakošanu un piegāde būs tikai 27.decembrī! Biju sašutusi par tādu bezkaunību - telefoniski saka vienu, e-pastā jau citu! Uzrakstīju atbildi, ka tas mani neapmierina un gaidu pasūtījumu rīt, 22.decembrī, kā man tika solīts, jo dāvanas vajag bērniem uz svētkiem! Diemžēl, saņēmu atteikumu un atvainošanos par sagādātajām neērtībām "Ar cieņu, 1A.lv, Tavs viedveikals". Mans viedveikals? Nē, tas notikti nav un nebūs mans viedveikals, kurš nav spējīgs laikus reaģēt uz izmaiņām preču piegādē un laicīgi brīdināt klientus! Man 4 bērni paliek bez dāvanām, es nedzīvoju Rīgā, tuvākā lielpilsēta ir 100km attālumā, un nav teikts, ka pēdējā brīdī tur man izdosies atrast "Salatētim" pasūtītās dāvanas... No visas sirds vēlu tikpat "jaukus" svētkus "NE-manam viedveikalam" - pateicoties jums, man rīt nebūs iespēja ar bērniem doties uz mežu skaistākās eglītes meklējumos, bet īgnu prātu jāskraida pa veikaliem meklējot dāvanas... Palasīju soc.vietnē Facebook.com - es nebūt neesmu vienīgā tāda kliente...acīmredzot es to "laimīgo" 5% vidū, kam tā piegāde nav laicīgi trāpījusi...lai gan esmu pārliecināta, ka tam 5 priekšā būtu jāpieliek vēl kāds cipars, lai būtu patiesā aina ar piegādēm...

I Ina . 22.12.2018

Rodas jautājums, kādēļ vēl televīzija nav izveidojusi nevienu sižetu par šī 1a.lv veikala un citu veikalu radīto, pirmssvētku maldinošo attieksmi! Protams, paši vainīgi, ka vasarā jau nesameklējām ziemassvētku dāvanas, bet uzticējāmies dotajam solījumam un veikala izbazūnētajai garantijai, par ātro piegādi!
Diemžēl mūsu bērniem domātās dāvanas arī nesaņemsim uz svētkiem, tādēļ atteicāmies no šī piedāvājuma vispār. Cerams, ka vismaz atgriezīs mūsu naudu! Izvēlējāmies mantas ar piegādi 21. 12. 2018. , bet kad bijām veikuši maksājumu, saņēmām e-pastā vēstuli, ka naudu viņi esot saņēmuši un mūsu sūtījumu piegādās 04 .01.2019... Trūkst vārdu... Un lamu vārdu par šādu attieksmi un klaju ņirgāšanos, jau mums latviešu valodā nav. Tas, ka nākamais gads būs cūku gads, nenozīmē, ka jāuzvedas, kā cūkām!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes