Atrisināta1a.lv internetveikals - Preces pieejamība, saņemšanas datumi
Veicu pasūtijumu 1a.lv internetveikalā 07.01.2019. Preču pieejamību pārbaudīju, jo preci nepieciešams saņemt pēc iespējas ātrāk. Izvēlos visu, kur rakstīts pieejamība nākamajā dienā. Apstiprinot pasūtījumu "nākamā diena" jau pārtop par 16.01.2019. Pienākot 16.01.2019., protams, nekādu ziņu, saņemšanas laiks netiek pārmainīts, un info arī nekāds, ka prece kavētos. Tikai nākamajā dienas vakarā saņemu ziņu, ka pasūtījums pārcelts uz 18.01.2019., kurā atkal, protams, nekādu ziņu, un pasūtījuma nav. Zvanot uz klietnu centru paziņo, ka būs tikai 22. vai 23. datumā. Vai preci tad saņemšu, varam tikai zīlēt kafijas biezumos.
Pārcelšanas iemeslā 1a.lv pārliecinoši stāsta, ka 95% pasūtījumi tiek piegādāti laikā. Divi pasūtījumi nedēļas laikā kavējas, sūdzības arī netrūkst. Tad nu ieteikums visiem kam prece vajadzīga laicīgi, lai apdomā vai 1a.lv būs īstā vieta kur to iegādāties.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru