1a.lv - Garantijas serviss velk laiku
Ja kādreiz domājat iepirkties 1a.lv, un, ja jums ir dārgs jūsu laiks, atcerieties, ka lai nomainītu portatīvajam datoram lādētāju, kas jau atverot kasti, nedarbojas, jau ir patērētas 50+ dienas!
Lai sazinātos ar klientu servisu, atbilde var tikt sniegta līdz 5! Darba dienām, un atbildē būs Copy-paste teksts no Excel sagatavēm.
Atcerieties - līdz 70 dienām!, lai nomainītu lādētāja kabeli.
Labdien,
Garantiju visiem mūsu produktiem nodrošina autorizēti servisa centri nevis mēs.
Precei tika veikta detaļu nomaiņa un tā tiks nosūtīta saņemšanai uz izsniegšanas/nodošanas punktu.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju, ka garantijas serviss ieilga.
Ceram uz pozitīvu sadarbību arī turpmāk.
Komentāri (4)
Cik?
Kas jūs 1a pilnīgi sapīpējušies esat? Garantiju izpilda pārdevējs un punkts. Pircējs preci pērk no pārdevēja un tas vai jūs iesācēji dodat remontēt jankam vai peterim vai citam SIA, kaimiņam vai jebkam citam ir pilnigi pie kajas. Jusu atbildes vienkarsi iesparda, kads jums vispar ko sajedz?
Stokā stāv vēl desmit kastes ar to pašu produktu , cik nenormāli advanceti būtu piemēram sakomplektēt un iedot klientam ejošu mantu un tad pasūtīt vajadzīgo precei kas vēl nav nopirkta un stāv noliktavā.
Precei nav veikt nekāda detaļu nomaiņa , skan jau labi lai izklausītos pēc smaga darba , bet realitātē jāsamazina lādētāja bloks :D
Šis kantoris strādā pēc pa visam citiem standsrtiem. Tas nozīmē tiaki to ka pircēju netrūkst līdz ar ko apkalpošanas politikā mainīt neko negrasās. Ja K-Senkai plauktā ir nonācis produkts “mēslas”, tad tas tiek pārdots LV pilsonim. Nevis aizvākts no šīs valsts teritorijas. Pārdevējs laipni Tev ieteiks un iesmērēs…. Tā ir pilnīgi neadekvāta rīcība šodien, bet tā arī nav šīs valsts proritāte. Tās ir tikai Mūsu problēma.