1a.lv - garantijas serviss
Nopirku 1a.lv planšeti martā. Jūlijā salūza. Aizvedu uz 1a.lv biroju uz garantijas servisu augustā. Pretī iedeva aktu, kurā vēl noradīts, ka preci netur ilgāk, kā 30 dienas (viņi interprete, ka tās ir 30 darba dienas, lai ari pateretāju aizsardzības likumā, teikts, ka tās ir 3o kalendārās dienas).Paiet menesis, nekadu ziņu. Zvanu noskaidrot- oo, paldies, ka piezvanījāt. Aizķeršanās.Tā tas ilgst jau divus mēnešus. Kad zvanu, tad sola, ka noskaidros, kas pa lietu un atzvanīs. Neatzvana.Uzrakstīju iesniegumu, ka ja nespēj salabot, lai atgriež naudu, vai jaunu preci vietā. Atsūtīja atbildi, ka meilu saņēmuši, bet ar to arī viss beidzās.Neesmu redzejusi ne savu servisā nodoto preci, ne jaunu, ne vietā naudu- jau vairāk, kā divus mēnešus!! Nu tagad visu procesu eju caur PTAC, ceru, ka kādreiz dabūšu no viņiem naudu un neko vairs tur nepirkšu.Katreiz, kad viņiem zvanu klausulē norunā, ka viņiem mans zvans ir ļoti svarīgs- par šito rēcu, jo pat atzvanīt nav spējīgi!! Bet katreiz taču pat prasa man numuru nosaukt, lai varot atzvanīt (it kā tā nebūtu garantijas papīros un iesniegumā).
Komentāri (4)
Labdien, atvainojamies par tik ilgu situācijas risināšanu, lūdzu precizējiet Jūsu datus, vai servisa akta numuru, lai varam pēc iespējas ātrāk atrisināt domstarpības?
PTAC palīdzēs un viss būs labi, man ar EVELATUS bija ļoti līdzīgas situācija, bet PTAC visu sakārtoja un saņēmu atpakaļ savu naudu.
Vai, cik labi, ka vismaz sudzibas.lv ir 1a.lv superdarbinieks, kurš gatavs visu risināt! Nu tad laipni lūgtu- pārskaties savus e-pastus- šodien atkal nosūtīju jums atgādinājumu risināt situāciju! Ja nu jums tas piemirsies kopš pedējās ierakstītas vēstules pirms nedēļām divām. Bet laikam jau sūdzību tik daudz, ka nespējat visu spēt apstradāt!
Uiiiii viens traci uztaisīja, tūlīt 1a visu atrisināts, ja esi klusais stadarta klients tad visiem viss vienalga un neviens neliekas ne ziņas par tevi un tavu problēmu. Esmu tur bījis un rdzējis