www.sudzibas.lv 1a.lv Apzināta brāķētu preču pārdošana

1a.lv - Apzināta brāķētu preču pārdošana

Interneta veikalā 1a.lv pasūtīju firmas Trixie Dog Bar barības trauciņus sunim. Pasūtījums #1491727. 2019.gada 03.maijā izņēmu pasūtījumu lielveikalā K-Senukai. Mājās secināju, ka trauciņu konstrukcijai ir brāķis, kā rezultātā saskrūvēt trauciņu metālisko konstrukciju nav iespējams. Atgriezu preci 1a.lv punktā lielveikalā k-senukai. Saņēmu remonta aktu rma-1491727-1. 2019. Gada 9. Maijā saņēmu informāciju no 1a.lv servisa centra, ka brāķa pieteikums ir atzīts par pamatotu un man 1a.lv interneta veikalā tika piešķirts kredīts, lai varu izveidot jaunu pasūtījumu. 2019. Gada 11. Maijā izveidoju jaunu pasūtījumu #1546043. Pasūtīju tādu pašu trauciņu trixie dog bar 40 cm. 2019. Gada 16. Maijā saņēmu jauno pasūtījumu un cik liels bija mans pārsteigums, kad atverot iepakojumu tajā ieraudzīju tieši to pašu brāķēto trixie dog bar kasti. Iekšā, protams, bija tas pats brāķētais metāliskais statīvs. Jau otro reizi atgriežot tieši to pašu preci servisa aktā palūdzu ierakstīt, ka vēlos saņemt paskaidrojumu par šādu rīcību. Informēju, ka paskaidrojuma nesaņemšanas gadījumā tiks uzrakstīta sūdzība publiskos medijos. Pēc dažām dienām atkal saņēmu informāciju no 1a.lv servisa centra, ka prece atzīta par brāķi un man atkal tika piešķirts kredīts nākamajam pirkumam. Nekādu paskaidrojumu un pat atvainošanos neesmu saņēmis līdz pat šim brīdim. Acīm redzami, ka 1a.lv ierindas darbiniekiem uz to ir nospļauties. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka vienkārši kļūdīties tādā veidā nebija iespējams. Tā ir apzināta 1a.lv darbinieku rīcība. Varbūt tāda ir 1a.lv politika? Mēģināt iesmērēt brāķētu preci nākamajam pircējam? Interesanti būtu uzzināt ko par šādu 1a.lv pārdošanas stratēģiju saka uzņēmuma vadība.

29.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 01.07.2019

Labdien,
Diemžēl, katram ražotājam ir savs brāķa procents, no tā pilnīgi izvairīties nav iespējams.
Sadarbojamies ar uzticamiem un zināmiem piegādātājiem, jo vēlamies saviem klientiem tikai to labāko.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju, saņemot divas reizes brāķētu preci. Nekādā gadījumā ar nolūku tas netika darīts.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Papildināts Andis 19 02.07.2019

Uzņēmuma atbilde pārsteidz vēl vairāk. Cienījamie 1a.lv darbinieki, izlasiet rakstīto rūpīgāk. Runa nav par diviem brāķiem un par kaut kādu mistisku brāķa procentu. Otrajā pirkumā bija tieši tas pats brāķētais suņu trauciņs, nevis kāds cits, kurš, piedodiet, arī izrādījās brāķis. Jūs patiešām nesaprotat ko atbildāt vai arī tā patiesi ir standatra uzņēmuma politika, ka brāķētu preci atgriež nevis piegādātājam, bet mēģina iesmērēt nākamajam pircējam. Laikam jau 1a.lv nav nekādas intereses pat saprast rakstīto, kur nu vēl kaut ko risināt. Tā tik turpiniet.

A

Komentāri (1)

Varbūt problēma ir precē nevis 1a.lv nesaprotu kāpēc vidējais latvietis ir tik stulbs lai domātu ka kāds investēs savu laiku lai apkrāptu viņu :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes