1a.lv - 1a.lv Piegādes laiki kārtējo reizi neatbilst patiesībai!
Oktobrī veicu prieks pasūtījumu Xbox Series X Konsolei. Priekšpasūtījums tika veikts tiklīdz jaunā iekārta parādijās 1a.lv vietnē. Piegāde bija solīta uz 12.11.2020. Jau nākamajā dienā atnāca ēpasts par to, ka piegāde kavēsies un ir plānota uz 13.11.2020.
Pagājušo nedēļu saņēmu jaunu ēpastu par to, ka piegāde kavēsies līdz 14.11.2020. Par nekādu lielo izbrīnu šodien atkal saņēmu jaunu ziņu, ka piegāde pārceļas uz 19.11.2020.
Vienīgais iemesls kāpēc es veicu pasūtījumu 1a.lv ir dēļ ta, ka iepriekš biju iegādājies no viņiem vairākas iekārtas kuras kalpoja ļoti labi. Esmu ļoti vīlies!
It īpaši ņemot vērā to, ka atcēlu savu priekšpasūtījumu no microsoft.Co. Uk, kur man bija garantēta piegāde uz 10.11.2020, jo radās iespēja Latvijā pasūtīt šo konsoli par tādu pašu cenu tikai ar divu dienu nokavēšanos piegādē.
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu apstākļu dēļ. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti..
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību.
Nepiedāvājat lūdzu tad tādu opciju, ka piegādās tāda... un tadā... datumā, ja Jūs neesat 100% parliecināti, ka prece būs pieejama.
Protams pasūtījumu es netaisos anulēt, jo nekas cits man neatliek, kā gaidīt, tākā šī iekārta Baltijā vispāŗ nav pieejama!
Komentāri (7)
Tas pats. Lidz galam nevar saprast kas viņiem tur notika. Skapi gaidām jau no oktobra mēneša.. Pasūtījām vispār septembrī. Pec tam ari izmainīja datumu. Pec tam pārceļas uz 10 novembri, un 10 novembri neatnaca. Mes pazvanijam uzzinat vai viņš bus - pateica jā, bet rīt vai parīt. Vakar zvanījām un pateica ka vini vispār nezin kad viņu pie mums atvezis. Viņi pat nebridina kā viņi nevarēs aizvest, pašiem ir jāzvana lai uzzinātu vai vini tagad var nosūtīt preci.
Pievienojos autoram. Man ir identiska situācija.
Man pēdējo pasūtījumu apstrādāja vien 3 dienas, pēc tam vēl bija jāgaida kamēr dpd atvedīs (tā saucās saņem nākošajā dienā).
A ko Jus aksti par sinoptikjiem nerakstat sudzibas, ka vinju prognozes par laikaapstakljiem nav precizas?
Latvijas i-veikalos jau labu laiku pastāv bardaks. Problēmas atrisināšanai pastāv daži varianti:
1. (optimālais) 1a pasludina maksātnespēju un pašlikvidējas.
2. Ja lapā norādītais termiņa piegādes laiks ir pārkāpts, tad par katru nākošo kavēto dienu 1a sedz 10% no preces vērtības.
3. (reālais). 1a sakārto mājaslapu. Sākumlapas vietā varētu būt logs ar informāciju. Piemēram: "Sakarā ar mūsu neprofesionālo darbību, preces piegādes laiks var kavēties līdz pat pusgadam." Un apakšā, zem teksta pogas. "Izlasīju, sapratu, piekrītu." un "Izlasīju, sapratu, nepiekrītu.". Pēdejās pogas nospiešanas rezultātā, lietotājs atgriežas interneta pārlūka sākumlapā.
Es viņiem šo variantu iesaku katru reizi, kad atnāk aptaujas anketa "kā patika iepirkties". VIņiem pie kājas, finansiāli izdevīgāk ir čakarēt klientus un tikai katrs desmitais sūdzēsies. Viņi nav pilnīgi stulbi un zin ko dara:
1. Pērkot Tu piekrīti noteikumiem kuros skaidri rakstīts - piegāde 4 darba dienu laikā.
2. Šos pašus noteikumus Tev atsūta pēcdarījuma noslēgšanas
Viņi ļoti labi zin, ka tam prognozētajam laikam nav nekāda rēala pamatojuma un arī ja sūdzēsies, viņi teiks ka tās X dienas ir no brīža, kad viņi preces ir pasūtījuši un tās ir nonākušas viņu noliktavā.
Vienīgais reālais risinājums - sazināties ar čali kurš taisīja "skaista klase" un uztaisīt "godīgs 1a" chrome pluginu, kurš automātiski nomaina visus piegādes datumus nedēļu uz priekšu klienta pusē.
Pretīgs, patiesi pretīgs uzņēmums.
Nepatiesi piegādes datumi norādīti, preci pasūtīju dēļ piegādes laika,ka to ITKĀ piegādās konkorētajā datumā, pat nepainformē,ka piegāde kavēsies, kaut bija norādīts kad piegādās 4.12, pasūtījumu veicu 29.11, neiespējami sazvanīt,var zvanīt kaut visu dienu, uz e-pastu arī neatbild..
Ļoti slikts serviss.