www.sudzibas.lv 1188 attieksme pret klientu

Uzziņas 1188 - attieksme pret klientu

Šodien 29.martā plkst. 21.39 zvanīju uz uzziņu portālu 1188, vēlējos noskaidrot kāds transporta līzdeklis kursē no Juglas mežniecības un vai vēl šovakar kursē uz Rīgas autoostu. Zvanu pieņēma darbiniece Irina, kura jautāja kāds maršruts mani interesē, es atbildēju, ka nezinu, jo savādāk jau nezvanītu, uz to ASSĀ tonī tika atbildēts, ka tas navRīgas satiksmes mājaslapā norādīts, ka tas esot Stopiņu novads un neko palīdzēt viņa nevarot. Tā kā man ir problēmas ar dzirdi, palūdzu atkārtot Vārdu un Uzvārdu uz ko man atbildēja es vienreiz to pateicu, vairāk man tas nav jādara!Tā kā zvans ir maksas, tad vēlētos, lai par savu naudu es saņemtu kvalitatīvu pakalpojumu un normālu attieksmi pret klientu.

Aelita Bigača

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes