www.sudzibas.lv Ziticity Slikts serviss

Ziticity - Slikts serviss

Sveiki! Vēlos izstāstīt savu nepatīkamo pieredzi ar kurjeru firmu Ziticity.
Jūnija vidū pasūtīju caur 220.lv preci uz darba adresi, kuras plānotās piegādes laiks bija paredzēts 1. Jūlijs. Ok!
Jau 25. Jūnijā (garajās svētku brīvdienās) zvana kurjers un Saka - pēc 1. Stundas būšu norādītajā adresē. Es saku - atceļam, neesmu uz vietas un nebūšu. Tā ir darba adres un tur neviena nav. Pārlikām uz nākamās nedēļas pirmdienu.

Pienāk pirmdiena, gaidu sms pa dienu - nav. Pienāk vakars atnāk sms - gaidāma piegāde pēc 2h.
Es meklēju internetā kontaktus. Nav! Mistiski. Ir tikai mājas lapa un tur čats. Kur reizēm atbild angliski. Pasaku, ka sūtījumu nr.12345 nevārēšu atkal saņemt norādītajā laikā kas ir sms. Ok, redzu izlasjuši ir. Vēlak zvana kurjers, Saka ka tuliņ piegādās, - ko? Lieki teikt, biju jau mājās un es neesmu no Rīgas. Pārcēlu piegādi uz nākamo dienu. Šodien skatos, sūtījuma izsekošanas vietnē, tur statuss "sūtījums piegādāts''. Nu nav tā prece pie manis - zvanu uz 220.lv, prasu kas par lietu - šie Saka, ka iespējams esot atpakaļ ceļā pie viņiem. Un 220.lv darbiniece aizstāvēja viņus kā super puper sadarbības partnerus.
Visstulbākais ir tas, ka nav iespējams ar viņiem normāli komunicēt. Nav internetā kontaktinformacijas, jo ir leišu firmele. Un tu kā idiots raksti čatā, kur arī ar tevi neprot komunicēt līdz galam (lasīt - google translate) . Cik saprotu tur var kurš grib par kurjeru strādāt, katru dienu mainās darbinieki.

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes