WHIRLPOOL SERVISS - Apkalpošanas kultūra
Vēlējos padalīties, diemžēl rūgtajā pieredzē par sadarbību ar Whirpool servisu. Sazvanīju šo servisu, lai izsauktu uz mājām meistaru, jo veļasmašīnai ir nolietojies sūknis, nepieciešamas jauns. Jautāju servisa meistaram cik maksā vizīte, teica, ka 10LS, ja būs jāveic sīki remontdarbi, tad jāmaksā+ vēl 5ls. Norunātajā dienā, ar pusstundas nokavēšanos ieradās meistars, ne labdien, ne sveiki, noprasīja, kas par vainu, kaut arī telefona sarunā jau biju skaidri pateikusi, kas par vainu un kāds modelis veļasmašīnai, lai jau savlaicīgi piemeklētu sūkni, nu lūk, atbrauca, atkārtoti nokonstatēja, ka beigts sūknis, un visbeidzot par šo konstatēto faktu, prasīja samaksāt 15ls, 10ls par vizīti un 5ls tā it kā būtu veicis sīkus remonta darbus, kaut gan vairāk par veļasmašīnas piegas ieslēgšanu un mazgāšanas programmas uzstādīšanu nebija. Bet kas šokēja visvairāk, ka sāka izspiest tiešā tektā naudu, ja jums vajag to sūkni, tad vajadzētu tā kā samaksāt priekšapmaksu, lai redz, kad pie viņiem servisā ienākšot cits klients, lai viņš mūsu veļasmašīnai paredzēto sūkni nepārdotu. Ko tik cinisku un bezkaunīgu nebiju gaidījusi, kategoriski atteicos veikt kaut kādu tur priekšapmaksu par sūkni, pasakot, kad būs sūknis, tad arī lai zvana, tad brauc un maina, teica, ka sūknis izmaksāšot aptuveni 50ls, plus mīnus 5ls, ņemot vērā minēto situāciju, tas liekas apšaubāmi, vai tā ir patiesā sūkņa cena. Jūtos patiesi vīlusies, ka Whirpool serviss tā veido sadarbību ar klieniem un prezentē šo servisu. Skumji.
Komentāri (12)
Pamegini Argus nopirkt vai pasutit. Kad suknis tavs, lai kads virietis, kam ir rokas to ari nomaina. Kaut es varu. :)
Ja, Popoo, izrava man vārdus no mutes http://www.argus.lv/index.php?cPath=385_408_822
šaja adrese apskati.Uzreiz varu teikt, ka visiem ir 220v barosana.Galvenais, lai štim trubas gali.Ja ne, tad jāmēģina parkombinet.Esmu kadreiz kombinejis, ja nav originālai ssūknis.Lai izdodas!
Paldies, noteikti apskatīšos minēto mājaslapu, vēlreiz paldies!!! :)
Visu varu to izdarīt, nomainīt sūkni. Un par sūkni(jauns) un darbu, izbraukumu kopā 20 Ls. Mob. telefons 29481816
Nu re, veiksmīgs atrisinājums ar manu veļasmašīnas labošanu, beidzot jauns sūknis. Jauki, ka Whirpool servisa vadība ir iepazinusies ar manu, šajā portālā rakstīto sūdzību, un centušies veiksmīgi atrisināt minēto situāciju, uzticot veikt labošanas darbus vienkāršam un zinošam darbiniekam. Liels paldies viņam, veļasmašīna tagad strādā godam!
Vēlējums vadībai turpmākajā darbībā būt takstiskākiem saskarmē ar klientiem.
gribēju leduskapja rokturi pasūtīt. biju spiesta sarunu veikt elektroniski, jo pa telefonu neko saprast nevar. vienīgais, ko dabūju pa e-pastu, bija rēķins-faktūra bez skaidrojumiem ko darīt tālāk un vai mans pasūtījums vispār ir pieņemts. interesanti, ka manu e-pastu pakalpoja firmas valdes priekšsēdētājs, un pat domāju, ka pa telefonu arī viņš atbild. ja būtu vēl firma, kas nodarbotos ar Whirlpool servisu, es to SIA "Aira B" pasūtītu ļoti tālu.
Precīzi noraksturots kantoris. Jaunu amortizātoru vietā ielika lietotus un nekautrējās par to paprasīt1/3 daļu no mašīnas vērtības. Ar priekšapmaksu, protams.
Slikts serviss: 1.Ja izsaukums ir tik dārgs, nesaprotu, kā var tik ilgi gaidīt meistaru. 2. Vienaldzīga attieksme pēc posma, kad vairs tik efektīvi nevar noslaukt naudiņu. (tālākā sadarbība attiecīgas detaļas iegādē).
Nauda ir valdījusi vienmēr, bet cilvēki ir gatavi maksāt lielu naudu saņemot pretī labu sevisu. Mūsdienās liela daļa uzņēmumu, kuri domā ilgtermiņā, sāk tam pievērst uzmanību.
Man arī ar šo Whirpool servisu ir ļoti nepatīkamas atmiņas. Par detaļām ņem neadekvātu summu (jāmaksā par detaļām pirms), bet jāgaida detaļa 2 mēneši!
Par šo- totals fui, ja ja wirpool serviss, tad tomer vajadzētu par klientiem rūpēties
Mums instrukcijas nav, vajag meklēt internetā.
Ar cienu, Egils Kimerals
Whirlpool serviss,
par whirpool servisa kantori Limbažos varu teikt tikai to labāko! Nopirku veļas mašīnu veikalā "Ēra" atbraucot mājās konstatēju, ka līdzi nav instrukcijas LV valodā, kaut pēc likuma jābūt.
Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 19. pants prasa ražotājam atsevišķas preču grupas (tehniski
sarežģītas preces, preces, kuru lietošanai nepieciešamas īpašas iemaņas u.c.) apgādāt ar lietošanas
noteikumiem, brīdinājuma zīmēm vai simboliem. Ja lietošanas noteikumos ietvertā informācija ir
svešvalodā, tad jāpievieno arī informācijas tulkojums valsts valodā. Šī tiesību norma saskan ar Valsts
valodas likuma 21. panta trešo daļu, kura prasa ikvienai importētai precei, kuras marķējumā, lietošanas
instrukcijā, garantijas dokumentos vai tehniskajā pasē ietvertā informācija ir svešvalodā, pievienot šīs
informācijas tulkojumu valsts valodā. Šo normu praktiskā jēga ir nodrošināt, ka patērētājs informāciju
par preci saņem sev saprotamā valodā, par kādu Latvijas teritorijā ir atzīta latviešu valoda.
Servisa darbinieks solījās sadabūt instrukciju. Tā kā arī viņam neizdevās pie tās tikt-padalījās ar padomu.
Vairāk tādus darbiniekus!
Pilnīgi piekrītu ka aira b serviss galīgi garām. Manai trauku mašīnai nobeidzās vadības bloks (smadzenes tautiski). Meistars sākumā konstatēja ka beigts OWI (ūdens tīrības, temperatūras un putu) sensors, par kuru pieprasija priekšapmaksu. Pāris nedēļas nogaidīju piegādi, beidzot meistars atbrauca un nomainot secināja ka tas nav pie vainas. Tad viņš savāca mašīnu uz darbnīcu un konstatēja ka tomēr vainīgs vadības bloks. Beidzās ar to ka es nepiekritu maksāt 120 Eur par jaunu un savācu aparātu mājās. Tad es nopirku to bloku ebay par 26 Eur un biju priecīgs ka nepārmaksāju gandrīz 100 Eur. Bet veicot testa mazgāšanu atklājās jauns fakts - no trauku mašīnas pazuda pāris detaļas. STINGRI NEIESAKU WHIRLPOOL SERVISU AIRA B !