Vitalka.lv - Durvju slēdzene nestrādā, atsakās sadarboties un risināt
Sūdzība par nekvalitatīvu preci
uzņēmums vitalka kas pārdod cituvalstu ražotas durvis.
Lieta: sūdzība par nekvalitatīvu preci – durvis.
Es, iegādājos preci veikalā [veikala adrese - priedklanes iela 41 b/
"pēc divu dienu lietošanas precei pārstāja darboties konkrēta detaļa - slēdzene. Prece neatbilst aprakstam mājaslapā!
Esmu jau vērsies pie jūsu veikala menedžera [tumšmataina, ļoti miesās sieviete, lai atrisinātu šo situāciju. Diemžēl menedžeris atteicās sadarboties un izturējās neprofesionāli/nepieklājīgi. Menedžeris paaugstināja balsi", "atteicās uzklausīt", "izteica nepieklājīgus komentārus, par savu zemāk stāvošo un neuznēmās nekādu atbildību, lai risinātu situāciju.
Pamatojoties uz patērētāju tiesību aizsardzības likumu, man ir tiesības pieprasīt vienu no šiem risinājumiem:
preces apmaiņu pret tādu pašu kvalitatīvu preci.
Samazināt preces cenu atbilstoši defektam.
Atgriezt par preci samaksāto naudu.
Neiesaku, šo kantori, prece nav kvalitat;iva, attieksme, briesmīga, strādnieki nesazvanāmi.
Komentāri (4)
Nekvalitatīvas preces ar skrāpējumiem un nenotīrāmiem traipiem. Slēdzene nestrādā. Nevar noregulēt.
Labdien,
Jums vakar 2025.gada 7.janvāri pa dienu iedeva jauno slēdzeni. Pēc tā, kad meistars atsūtīja video. Jums pat e-pasta rakstīja, ka vajag video lai saprastu kas tieši Jums nestrādā un kuras durvis. Kādas vēl pretenzijas? Jo var redzēt sūdzībā ir uzrakstīta pēc tā, kad tika izsniegta jauna slēdzenē.
Sūdzība ir uzrakstīta 21.12.2024.
Komentārs tika uzrakstīts uz DBurleska, uz sūdzību kura tika atstata 19 stundas atpakaļ.