www.sudzibas.lv Viessmann Patērētāja necieņa

Viessmann - Patērētāja necieņa

Labdien! Man ir problēma ar gāzes apkures katlu vitodens 100 19. Kw kuram ir vel garantija 16. Mēneši. Gāzes apkures katls pēc uzstādīšanas un palaisšanas, (palaisšanu veica sia "Sēlijas enerģija" pārstāvis, edmunds) , darbojās tikai uz apkuri. Pēc apkures katla palaisšanas man nepatika kā apkures katls darbojas, viņš skaļi rūca un klikškināja, zvaniju e. Pauperam - un teicu ka ir problēmas ar katlu. Viņš pēc kāda laika ieradās, un man teica ka ar gāzes apkures katlu viss ir kārtībā, jo šie katli tā darbojās. Uz ko es viņam atbildēju, es biju aplūkot citu tādu gāzes apkures katlu darbību un viņi darbojas bez papildus trokšņiem. Atbilde nesekoja. Tā katls darbojās līdz kārstā ūdens lietošanai. Edmundam zvaniju ka gāzes apkures katls neražo karsto ūdeni, lai sagaidītu vismaz siltu ūdeni vajadzēja iztecināt vismaz 20. Litri ūdens. Uz ko sekoja atbilde: ka pārāk zema ienākoša ūdens temperatūra, viņš sazināsies ar viessmann servisa centru Rīgā, un viņi ieteica samazināt ūdens caurplūdi ieliekot šaurākas blīves un būs jamaksā 26.00 eur. Es tam nepiekritu. Tomēr katlam ir garantija. Tad viessmann servisa pārstāvji ņemās un bija. Viņi teica problemā ir dēļ iennākošā ūdens, jo viņš ir par auksts (+10°c) un ienākošajam ūdenim pēc viessmann servisa meistaru teiktā: jābūt +12°c. Es jautāju: kur ir kāds dokuments kurš to nosaka, atbildi neviens tā arī nesniedza. Pēc zvana uz viessmann pārstāviem ieradās meistars sandis, viņš ar apkures gāzes katlu ņēmās stundas divas, pēc tā visa veiktā sandis teica ka neko nevar konstatēt, visa katla darbības parametri neatbilst viessmann darbības parametriem un visdrīzāk pienāksies mainīt gāzes apkures katlu, bet no sākuma ieteica nomainīt siltummaini uz jaudīgaku. Nākamajamā dienā es pamēgināju lietot karsto ūdeni, viņš bija. Pēc divām nedēļām edmunds nomainija apkures katlam siltummaini uz jaudīgāku, pēc meistara sanda rekomendācijām. Pēc maiņas e. Paupers iedeva parakstīt aktu, bet kopiju man neatstāja, kā arī neveica ierkstu garantijas talonā. Teica ka manā esošā siltummainī ir kautkādas daļiņas itkā magnēzijs. Apkures sistēma tika uzpildīta pēc viessmann prasībām, ūdens tika ņemts no pilsētas dzeramā ūdens vada. Pēc kāda laika man zvanija edmunds un teica ka ūdens kvalitāte neatbilst viessmann prasībām un man vidzēs maksāt par siltummaini virs 200.00eur. , uz ko es nepiekritu, jo apkures katlam ir garantija. Vinš teica ja tā, tad man viessmanns noņems garantiju un ienesīs melnajā sarakstā. Tā pat man arī draudēja vel viens viessmann pārstāvis. Es tik vienu nesaprotu, kā var konstatēt siltummaiņa piesārņojumu ar magnēziju, neveicot udens analīzes. , un pie visa sanāk vainīgs patērētājs.

04.10.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Viessmann Support Pārstāvja atbilde 04.10.2024

Ļoti bēdīgi , ka tā vietā lai atzītu savu vainu un samaksātu meistaram par darbu tiek sarakstītas pilnīgās muļķības . Tie kas darbojas apkures jomā izlasot šo tekstu sapratīs . Par nepatiesas informācijas sniegšanu un personas datu neatļautu publicēšanu pārsūtām šo tekstu Datu Valsts inspekcijai un juristiem .

Viessmann SIA

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes