Viesnīca Tukums - Nelaipna apkalpošana reģistrācijā. Ar problēmu nesaistītas informācijas publiskošana vietnē booking.com, pazemojot klientu.
Izteicu pretenziju vietnē www.booking.com par zemas kvalitātes servisu (ļoti maza istaba, novecojusi tv tehnika - 3x mainīja pulti, netīrs zobu kopšanas piederumu trauks, neprofesionāla apkalpošana recepcijā, jo problēmsituācijā nevar uzreiz paskaidrot pretrunas pakalpojumu izmantošanas informācijā) .
Savukārt viesnīcas informācija neietver objektīvu skaidrojumu, bet klientu pazemojošu informāciju. Ja klients vēlas saņemt augstprātīgu attieksmi, apšaubāmas kvalitātes naktsmītni, tad var nakšņot Hotel Tukums!
Komentāri (3)
Visur darbiniekus pazemo, kapec klientu nevar?
Vai tad? Ja uzņēmums nevēlas klientus, izvēlas bankrotu - uz priekšu!
Nu cerams, ka šis sūdzības ievietošans rezultātā esi saņemusi morālo kompensāciju un esi gandarīta. Ja tā, tad turpmāk raksti droši, cilvēkam taču vajag kadu vietu kur savu žulti par visu apkārtējo vidi izgāzt. Gaidīsim jaunus stāstus par Adules piedzīvojumiem.