Pilniba pievienojos par dakteri Šnaideri,ta ir viena riktiga Ebreju maita,kurai ir sevishka attieksme pret ''latvieshu'' berniem....vienaldziga,stulba un aprobezhota.Nekad neesmu ''skjirojusi''pec tautibas,bet nu sapratu slaveno teicienu -''Ebreji tikai ebrejiem''....
Шнаидере безответственно относится к своим обязанностям, за 5 лет не смогла выявить у ребёнка серьёзный врождённый деффект почек, который отчётливо просматривался в течении 4 лет в анализах! Довела ребёнка до больницы и даже не извинилась!
Ja u Snaidere bila 1 raz potomu, sto moj vra4 Codere bila na boljnicnom. Snaidere menja sliskom rano vipisala, hotja ja govrila sto ja ewe sebja ploho 4uvstvuju. Na sledujsei denj posla na rabotu i opjatj temperatura na4alasj, nu ja na seldujsei denj obratno k nei.. slava bogu sto Codere uze bila na rabote.
Piekrītu tam, ka dakteres Šnaideres attieksme pret pacientiem ir kļuvusi vienkārši šokējoša- viņa nevēlas iedziļināties pacienta problēmās pat tad, ja ir akūts gadījums. Ierodoties ar 38.5 gradu temperaturu viņa pavirši pieliek pie pieres elektronisko termometru un paziņo- jums temperaturas nav- 36.8. Uz maniem iebildumiem tika atbildēts- nākošreiz naciet ar savu termometru un kā mums maksā- tā strādājam... Domāju, komentāri lieki!
Aktuāls paliek jautājums par ārsta ētiku un Hipokrāta zvērestu... Ja jau cilvēks saprot, ka šajā jomā nevar pietiekoši nopelnīt, varbūt vērts padomāt par kvalifikācijas maiņu...
Attiecībā par Šnaideri varu pateikt tikai vienu - viņai ir negatīva attieksme pret visu, kas nav saistīts ar naudu... Mūsu valstī ir deklarēta bezmaksas medicīna visiem bērniem... Mums bija problēma ar meitu, jo tā veselu nedēļu nesaprotamu apstākļu dēļ ikpastundai skrēja čurāt...Nolēmām aiziet pie ģimenes ārta (Šneidere)... pieraksta jau nebija, nolēmām iet tā pat, jo mums likās, ka mums ir tiešām akūta problēma - no rīta pat uztaisījam analīzes paši, lai jau vakarā viņai būtu rezultāti... kad atnācām viņa mums pateica- ja es uzskatīšu, ka Jūsu problēma ir akūta, tad pieņemšana būs bezmaksas, bet ja nē - maksa 5 lati... Analīžu rezultātus viņa pat nepaskatījās - teica, ka mums viss ir kārtībā, tas ir tīri psiholoģiskā problēma un vispār mums pašiem ir jaseko tam, kas notiek ģimenē... Pareizi jābaro bērnu, tad viss būs kārtībā... un vispār faktiski pasūtīja trīs mājas tālāk... bet samaksāt palūdza... Jautājums nav par naudu, bet gan par attieksmi... manuprāt viņai vienkārši nav paveicies dzīvē - strādā darbu, kas nepatīk un traucē...
Valeo centrā ir ļoti nekompetenta un nelaipna registratūras darbiniece 2. stāvā. Tāda pavecāka, resna sieviete. Piesienās vārdiem un izliekās, ka nesaprot, ko cilvēks grib.
Toties, ļoti gribas uzslavēt dr. Valentīnas Tenis medmāsu. Es gan pie savas ģimenes ārstes eju tiešām ļoti reti, bet viņas māsiņas attieksme vienmēr ir augstākajā līmenī - laipna, smaidīga, jau laicīgi sagatavo pacientu slimības kartiņas (vēstures), seko līdzi pacientu rindai utt. Ļoti jauka sieviete - kaut veselības aprūpē tādu būtu vairāk!!
Доктор Шнайдере жуткий врач, такой надо не с детьми работать, а с заключенными, неприятная и невежливая женщина.Дозвониться до нее по мобильному практически никогда нельзя, когда она была на курсах, то даже не оповестила регитратуру о своем отсутствии и мы с грудным ребенком пришли на прием ПО ЗАПИСИ к пустому кабинету.
Доктор Шнайдере-без комментариев!Тупорылая дура, что она заканчивала?Думаю образование куплено. Наталия, у нас такая же ситуация! На днях у ребенка температура поднялась до 39, 4 она сказала: Ну, попейте афлубинчика! А когда у него был насморк... без рентгена!!!Гайморита позже не оказалось!!Она выписала АНТИБИОТИКИ!
Очень не вежливая и постоянно не довольная, сидит с такой рожей будто все ей должны!
Piekrītu, komentāriem, ka Šnaidere ir pilnīgs vāks un viņai ir ļoti negatīva attieksme pret pacientiem, lai nu kā pret pieaugušajiem, bet arī pret slimu 2 gadīgu bērniņu.
Vakar zvanīju uz VALEO, lai noskaidrotu, kad ir akūtā stunda pie Šnaideres, registratūrā atbildēja, ka trešdienās no plskt.19-20.00. Man darbiņš beidzās plkst 19.00. Meitiņa saslimusi, tādēļ steidzos mājās, lai viņu varētu daktere Šnaidere apskatīt akūtajā stundā. Kad ienācām pie Šnaideres kabinetā, tad plkst. rādīja 19.45, bet pirmais ko Šnaidre atbildēja uz mūsu labdien, kur tik vēlu un vēl bez pieraksta. Es teicu, ka meitiņa ir slima un cik sapratu no registratūras darbiniekiem, tad akūtajā stundā pieraksts nav nepieciešamas.
Šnaidere, pasūtīja mūs trīs mājas tālāk un, lai mēs esjot pēc pieraksta. Es teicu, ka tuvākais pieraksts ir tikai pēc 4 dienām, bet pa tām 4 dienām, sanāk tad, lai bērs slims guļ mājās. Vādu sakot, viņai bija pilnīgi nospļauties, lai mēs saļimstam uz grīdas.
Un vēl, piebildīšu, Šnaideri nekad nav iespējams sazvanīt telefoniski, tas ir ļoti rets gadījums, ja tas izdodas!
Jā un par temperatūru, kad bērnam 38.C viņa saka, ka nekādas zāles nevajagot, ka pietiek ar kumelīšu tējiņu, un tas vēl nav viss, bērns ar 38 C jāved uz poliklīniku pie viņas, jo viņa, redziet, ar tik zemu temperatūru nebrauc mājas vizītēs!
По хамски ведет себя с пациентами.(Последний раз делали анализ крови в 2014 году).Пришли зимой попрасили сделать анализ,она посчитала это не нужным и когда мы все же выпросили направление на анализ крови,то Доктор Шнайдере сказала что только платно(хотя в нашей стране детское лечение бесплатно).Мы так и не сделали анализ крови.Сейчас перевились к другому врачу,сдали анализы и они оказались плохими.Если бы сдали зимой,ничего бы не было.Еще доктор Шнайдере советовала витамины заказать с Ebay.На заметку-с ней не хочит работать ни одна медсестра.
Šāda veida sūdzības ir jāadresē attiecīgajām iestādēm, no želošanās sudzibas.lv nekāda labuma nebūs! Piemēram Lily sūdzība ir tiešām nopitna, ārsts nedrīkst atteikt pieņemt pacientu sava darba laika ietvaros, jo īpaši akūtajā stundā un par to jāraksta oficiāls iesniegums ar sūdzību!
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (14)
Pilniba pievienojos par dakteri Šnaideri,ta ir viena riktiga Ebreju maita,kurai ir sevishka attieksme pret ''latvieshu'' berniem....vienaldziga,stulba un aprobezhota.Nekad neesmu ''skjirojusi''pec tautibas,bet nu sapratu slaveno teicienu -''Ebreji tikai ebrejiem''....
nu-u-u, man gan Shnaidere liekas tiiri taa neko saliidzinaajumaa ar Kjeerpi no veseliibas centra "Pljavnieki".
Шнаидере безответственно относится к своим обязанностям, за 5 лет не смогла выявить у ребёнка серьёзный врождённый деффект почек, который отчётливо просматривался в течении 4 лет в анализах! Довела ребёнка до больницы и даже не извинилась!
Ja u Snaidere bila 1 raz potomu, sto moj vra4 Codere bila na boljnicnom. Snaidere menja sliskom rano vipisala, hotja ja govrila sto ja ewe sebja ploho 4uvstvuju. Na sledujsei denj posla na rabotu i opjatj temperatura na4alasj, nu ja na seldujsei denj obratno k nei.. slava bogu sto Codere uze bila na rabote.
Lieliska ārste ar pozitīvu attieksmi pret bērniem un citiem pacientiem.
Piekrītu tam, ka dakteres Šnaideres attieksme pret pacientiem ir kļuvusi vienkārši šokējoša- viņa nevēlas iedziļināties pacienta problēmās pat tad, ja ir akūts gadījums. Ierodoties ar 38.5 gradu temperaturu viņa pavirši pieliek pie pieres elektronisko termometru un paziņo- jums temperaturas nav- 36.8. Uz maniem iebildumiem tika atbildēts- nākošreiz naciet ar savu termometru un kā mums maksā- tā strādājam... Domāju, komentāri lieki!
Aktuāls paliek jautājums par ārsta ētiku un Hipokrāta zvērestu... Ja jau cilvēks saprot, ka šajā jomā nevar pietiekoši nopelnīt, varbūt vērts padomāt par kvalifikācijas maiņu...
Attiecībā par Šnaideri varu pateikt tikai vienu - viņai ir negatīva attieksme pret visu, kas nav saistīts ar naudu... Mūsu valstī ir deklarēta bezmaksas medicīna visiem bērniem... Mums bija problēma ar meitu, jo tā veselu nedēļu nesaprotamu apstākļu dēļ ikpastundai skrēja čurāt...Nolēmām aiziet pie ģimenes ārta (Šneidere)... pieraksta jau nebija, nolēmām iet tā pat, jo mums likās, ka mums ir tiešām akūta problēma - no rīta pat uztaisījam analīzes paši, lai jau vakarā viņai būtu rezultāti... kad atnācām viņa mums pateica- ja es uzskatīšu, ka Jūsu problēma ir akūta, tad pieņemšana būs bezmaksas, bet ja nē - maksa 5 lati... Analīžu rezultātus viņa pat nepaskatījās - teica, ka mums viss ir kārtībā, tas ir tīri psiholoģiskā problēma un vispār mums pašiem ir jaseko tam, kas notiek ģimenē... Pareizi jābaro bērnu, tad viss būs kārtībā... un vispār faktiski pasūtīja trīs mājas tālāk... bet samaksāt palūdza... Jautājums nav par naudu, bet gan par attieksmi... manuprāt viņai vienkārši nav paveicies dzīvē - strādā darbu, kas nepatīk un traucē...
Valeo centrā ir ļoti nekompetenta un nelaipna registratūras darbiniece 2. stāvā. Tāda pavecāka, resna sieviete. Piesienās vārdiem un izliekās, ka nesaprot, ko cilvēks grib.
Toties, ļoti gribas uzslavēt dr. Valentīnas Tenis medmāsu. Es gan pie savas ģimenes ārstes eju tiešām ļoti reti, bet viņas māsiņas attieksme vienmēr ir augstākajā līmenī - laipna, smaidīga, jau laicīgi sagatavo pacientu slimības kartiņas (vēstures), seko līdzi pacientu rindai utt. Ļoti jauka sieviete - kaut veselības aprūpē tādu būtu vairāk!!
Доктор Шнайдере жуткий врач, такой надо не с детьми работать, а с заключенными, неприятная и невежливая женщина.Дозвониться до нее по мобильному практически никогда нельзя, когда она была на курсах, то даже не оповестила регитратуру о своем отсутствии и мы с грудным ребенком пришли на прием ПО ЗАПИСИ к пустому кабинету.
Доктор Шнайдере-без комментариев!Тупорылая дура, что она заканчивала?Думаю образование куплено. Наталия, у нас такая же ситуация! На днях у ребенка температура поднялась до 39, 4 она сказала: Ну, попейте афлубинчика! А когда у него был насморк... без рентгена!!!Гайморита позже не оказалось!!Она выписала АНТИБИОТИКИ!
Очень не вежливая и постоянно не довольная, сидит с такой рожей будто все ей должны!
No ģimenes ārstiem, tikai Tenis ir vislabākā. Viņa pateišām ir ar lielu pieredzi.
Ja varētu, pat salaistu ar viņu :D :D :D
Piekrītu, komentāriem, ka Šnaidere ir pilnīgs vāks un viņai ir ļoti negatīva attieksme pret pacientiem, lai nu kā pret pieaugušajiem, bet arī pret slimu 2 gadīgu bērniņu.
Vakar zvanīju uz VALEO, lai noskaidrotu, kad ir akūtā stunda pie Šnaideres, registratūrā atbildēja, ka trešdienās no plskt.19-20.00. Man darbiņš beidzās plkst 19.00. Meitiņa saslimusi, tādēļ steidzos mājās, lai viņu varētu daktere Šnaidere apskatīt akūtajā stundā. Kad ienācām pie Šnaideres kabinetā, tad plkst. rādīja 19.45, bet pirmais ko Šnaidre atbildēja uz mūsu labdien, kur tik vēlu un vēl bez pieraksta. Es teicu, ka meitiņa ir slima un cik sapratu no registratūras darbiniekiem, tad akūtajā stundā pieraksts nav nepieciešamas.
Šnaidere, pasūtīja mūs trīs mājas tālāk un, lai mēs esjot pēc pieraksta. Es teicu, ka tuvākais pieraksts ir tikai pēc 4 dienām, bet pa tām 4 dienām, sanāk tad, lai bērs slims guļ mājās. Vādu sakot, viņai bija pilnīgi nospļauties, lai mēs saļimstam uz grīdas.
Un vēl, piebildīšu, Šnaideri nekad nav iespējams sazvanīt telefoniski, tas ir ļoti rets gadījums, ja tas izdodas!
Jā un par temperatūru, kad bērnam 38.C viņa saka, ka nekādas zāles nevajagot, ka pietiek ar kumelīšu tējiņu, un tas vēl nav viss, bērns ar 38 C jāved uz poliklīniku pie viņas, jo viņa, redziet, ar tik zemu temperatūru nebrauc mājas vizītēs!
По хамски ведет себя с пациентами.(Последний раз делали анализ крови в 2014 году).Пришли зимой попрасили сделать анализ,она посчитала это не нужным и когда мы все же выпросили направление на анализ крови,то Доктор Шнайдере сказала что только платно(хотя в нашей стране детское лечение бесплатно).Мы так и не сделали анализ крови.Сейчас перевились к другому врачу,сдали анализы и они оказались плохими.Если бы сдали зимой,ничего бы не было.Еще доктор Шнайдере советовала витамины заказать с Ebay.На заметку-с ней не хочит работать ни одна медсестра.
Šāda veida sūdzības ir jāadresē attiecīgajām iestādēm, no želošanās sudzibas.lv nekāda labuma nebūs! Piemēram Lily sūdzība ir tiešām nopitna, ārsts nedrīkst atteikt pieņemt pacientu sava darba laika ietvaros, jo īpaši akūtajā stundā un par to jāraksta oficiāls iesniegums ar sūdzību!