Uzvelckreklu.lv - Slikts Serviss
Pasūtiju kreklu ar pasūtijumu viss okey, viss vislabākajā kārtībā! Bet, ieiet iekša viņu veikala attieksme vienkarši briesmīga, ne labdien, ne sveiki taka pret kaut kādu suni. Paprasa vajadzīgā lietas pasūtijumu saņemšanai un tas ari viss, manuprāt būtu jaizturās vairāk pieklājīgi, vismaz sasveicināties tas vismaz būtu kaut cik cilvēcīgāk.
Un mani apkalpoja meitene ar melniem gariem matiem!
Komentāri (7)
Jūsu īsajā sašutumā ir 34 gramatikas kļūdas.
Tas, ka nesveicinās, protams, nav pieklājīgi. Tomēr, par izturēšanos kā pret suni, vai Jums rēja virsū? Meta ar kaulu?
Nu vispār jau meitenei vajadzētu iemācīties kaut kādas pieklājības normas , ja vēlās lai klienti atgriežās . Manas paziņas ari nesen bija pakaļ saņemt pasūtijumu un attieksme bijusi vienkarši graujoša . Ar tādu attieksmi var ielas iet slaucīt !
Un nevajag meitenei tēlot no sevis nezin kādu princesi , lai izskatu pielabo un tad var te skatīties no augšas
Sūdzības autors rakstot sūdzību ar nevienu nesasveicinājās, bet sāka izklāstīt savu sūdzību, vai nevajadzētu uzrakstīt kolektīvu sūdzību par to? ;)
Varbūt labāk apmeklēt psihologu, kamēr mazvērtības kompleksu izraisītā lielummānija nav pārtapusi paranojā?! Es saprotu, ka cilvēkam ir galējs komunikācijas deficīts, taču kompensēt to ar darbinieku nomelnošanu ir zemiski.
Pilnīgi piekrītu , ieejot iekša pa durvīm dažreiz nepievērš pat uzmanību ka tu tur stāvi un gaidi , kad kāds Tevi apkalpos ...
Attieksme pret vienu klientu, proti, Jums, nenorāda uz to, ka meitene šādi rīkojas vienmēr. Gadījās klients, kuram nepatīk, ja nesveicina, tāpēc radās šī sūdzība, būs citi, kurus sveicina un uztaisīs no tā problēmu, ka re - šī gan uzmācās.
Jā jā, piekrītu! Kad es ienācu veikalā, mani aplēja ar ūdeni un novilka bikses.