Užavas alus - Uzņēmuma darbinieku attieksme
Užavas Alus darītava piedāvā ekskursijas. Ar 30 cilvēku grupu vēlējāmies pieteikt ekskursiju, kā norādīts mājaslapā "zvanīt/sms no 10.00 līdz 17.00 uz tālr. +371 29219145". Vispirms zvanijām - kādas 5-6 reizes, neviec necēla, nepārzvanīja. Tad tika aizsūtīt izziņa, neviens arī uz to ilgu laiku neatbildēja. Pilnīga ignorēšana. Tad tika nosūtīts e-pasts uz [slēpt]@uzavasalus. Eu, pēc kura gan uzreiz sekoja atbilde uz izziņu - arī teksta veidā.
"labdien! Var tikt uz 14: 30..
15: 30 es diemzeel nevareesu..
/i. Pumpura/"
labi, laikā, kurā velējāmies netiekam, bet šīs daudzpunktes un pat garumzīmju nelietošana - nav komentāru. Bet tā kā tiešām vēlējāmies tur tikt - zvanīju. Par brīnumu pacēla. Jautāju vai iespējams vēlākā laikā (ja jau mājaslapā rakstīt, ka līdz 17: 00, cik mēs sapratām) .
Sieviete ar ļoti neapmierinātu balsi vairākas reizes atkārtoja, ka nē, nevarēs citā laikā, jo viņa sapulce, sapulce viņai būs. Ja ekskursija būs vēlāk, viņa nokavēs sapulci!
I. Pumpura, ceru jūs savu sapulci nenokavēsiet:)
otrā lieta, jautāju par nepilngadīgajiem, vai to kaut kā pārbaudīs (nepilngadīgajiem ir bezmaksas un atbilstoši tad alu nedot garšot) , uz ko tika saņemta atbilde - kurš ta pārbauda, cilvēki jau godīgi ir un vispār viņai esot pilnībā vienalga cik no mums dzertu vai nedzertu alu.
Pēc šī visa radās tikai viens jautājums - kāpēc vispār piedāvāt tādu ekskursijas iespēju, ja uzņēmums nevar nodrošināt cilvēku, kas to novadīs? Tik pat labi, i. Pumpura varēja pateikt, ka nē nevar, jo jāved bērns uz pulciņu vai tajā dienā būs atskaite jānodot.
Komentāri (6)
laukos ir cits dzīves ritms...:)
stulbākais attaisnojums, kādu vien varētu izdomāt
tas nav attaisnojums, tas ir secinājums.
un tādu užavu 'naturāli' finansiāli 'nekrata', vai viņiem aprīlī būs viena, divas vai neviena ekskursija
Galu gala SAPULCE ir sveta lieta, bet parejais pec tam (ironiski)
Attieksme protams nav pareiza, bet zvanīt 5-6 reizes, ja var uzrakstīt e-pastu, uz kuru,kā redzam, ātri atbildēja, tas ir zvanītāja ietiepība vai vienkāršāk stulbums.Jūs dzīvojāt pagājušā gadsimtā, kad ērtāko sakaru par telefonu nebija ... Mūsdienās ātrāk un efektīvāk sazināties elektroniski... Nu vismaz attiecībā uz tiem uzņēmumiem un cilvēkiem,kuri patiešām strādā, nevis gaida vienīgā klienta zvanu visu dienu )))