Turkebab - Briesmīgs menedžments, briesmīga apkalpošana
Briesmīga apkalpošana. Uz kases ir divas meitenes, viena visu laiku vienkārši sēdēja blakus, kamēr otrā lēni apkalpoja klientus. Telpā nav kondicionera, nenormālais karstums - var saprast, kāpēc meitenēm nav noskaņojuma strādāt. Man pašai vajadzēja pusstundu nostāvēt rindā šajā karstumā, lai, pieejot pie kases, uzzināt, ka preces, kuru es gribu nopirkt, NAV. Nav - un viss. Kāpēc tad tas nav nekur rakstīts? Kāpēc man jātērē savu laiku rindā, lai uzzināt, ka es varu mierīgi iet mājās? Uzreiz pajautāju meitenēm, kur es varu sudzēties, uz ko man atbildēja, ka vadītāja viņiem nav (facepalm). Galu galā dabūju menedžeres numuru, bet vai tas tiešām bija menedžere, nevar zināt - numuru man uzrakstīja uz viena no čekiem. Kad es piezvanīju šai menedžerei un pastāstīju, cik neapmierināta es esmu, vienīgais, ko viņa man pateica: "Es atvainojos, mēs mēģināsim visu izlabot, paldies, ka pastāstījāt". Man ir aizdomas, ka vainīgas paliks meitenes uz kases, tāpēc rakstu šeit: VAINĪGI IR SLIKTI MENEDŽERI, kuri neveic sava personāla apmācību, neorganizē pārdošanas procesu tā, lai klientiem būtu pieejama informācija par preci, un kuriem ir pofig uz to, kādos apstākļos strādā viņu darbinieki.
Pievienot komentāru