Trodeks - Firma pārdod preci, kura nedarbojas!
Ja Jums gribēsies kādam/-ai sabojāt dzimšanas dienu, vienkārši nopērciet dāvanu “IT Trodeks”. Un ja pirksiet kaut ko tuvam cilvēkam vai sev, tad iesaku, pirmkārt, ļoti uzmanīgi pārbaudīt uz vizuālajiem defektiem, otrkārt, piespiest pārdevēju pārbaudīt, vai prece vispār darbojas. Bet vislabāk uzreiz izvēlēties citas firmas veikalu, kur pārdod kvalitatīvu preci un klientiem izrāda cieņu.
2009.gada 26.maijā veikalā “IT Trodeks” TC “Olimpija” tika nopirkts netbook HP Compaq Mini 700EN. 27.maijā to uzdāvināja man. Tad arī atklājās, ka datoram ir divi nelieli vizuālie defekti. Kā arī tas, ka dators vienkārši neieslēdzas. Domāju, jebkurš cilvēks var iztēloties cik “patīkams” dzimšanas dienas pārsteigums ir sanācis… Un kā jūtās tas cilvēks, kurš gribēja padarīt mani laimīgu šādā dienā.
28.maijā veikals atteicās uzreiz apmainīt preci. Neskatoties uz to, ka dators kastē viennozīmīgī agrāk jau bija atpakots (no sākuma mēs nospriedām, ka tas apliecina, ka prece bija pārbaudīta veikalā), veikals nepierādīja, ka dators darbojās pirms pārdošanas. Bet tik un tā uzstāja uz ekspertīzes. Tika sastādīta oficiālā sūdzība ar prasību apmainīt pret kvalitatīvu preci vai atgriezt naudu. Iepriekš izlasot visus komentārus par “IT Trodeks” šajā portālā, mēs nolēmām neatstāt datoru veikalā, jo Patērētājam ir tādas tiesības. Tālāk sekoja ilga gaidīšana pēc oficiālās atbildes, kura, kā telefonsarunā pats SIA “DT Mobile” pārstāvis bija atzinis, juridiski nebija korekta, nerisināja problēmu un deva mums visas tiesības griezties Patērētāju tiesību aizstāvēšanas centrā.
Galu galā bija sarunāts, ka mēs paši aizvedam datoru uz ekspertīzi, ja neuzticamies firmas godprātībai. Diemžēl, serviss “ServiceNet LV” tehniski nevarēja nodrošināt ekspertīzi mūsu klātbūtnē, kā mēs prasījām. Bet kopumā, it īpaši uz SIA “DT Mobile” apkalpošanas līmeņa, šis serviss parādīja kāda ir jābūt tā normālā attieksme pret klientu. Cepuri nost! Tai pašā dienā servisa pārstāvis piezvanīja un pateica, ka datoram ir beigta mātesplate. Un vizuālo defektu labošana varētu sastādīt apmēram to pašu summu, par kādu bija pārdots viss dators! Tas notika īsi pirms Jāņiem. Uzreiz SIA “DT Mobile” pārstāvim tika paziņots par to, ka ir pierādīts, ka mēs neesam sabojājuši šo datoru (un tas tiešām bija pazemojoši!!!), ka 25.-26.jūnijā būs rakstisks apstiprinājums tam, un TC “Olimpijas” veikalā var jau sagatavot kvalitatīvu datoru apmaiņai.
Šodien ir 27.jūnijs. Precīzi mēnesis pēc manas sabojātās dzimšanas dienas. Dators joprojām nav apmainīts. Augstāk minētajā veikālā neko nezin, nekas nav sagatavots. Atliek tikai konstatēt, ka SIA “DT Mobile” ir vienkārši nospļauties uz saviem klientiem. Firma netaisās risināt problēmas, kuras radušās tās darbības vai bezdarbības rezultātā. Nerunājot par to, ka tā pat tīri cilvēciski neatvainojas par savu cūcību.
Komentāri (1)
Nevajag runāt negatīvi par visu firmu, ja kautkas ir noticis vienā veikalā. Pirmām kārtām, ja uztraucaties par to, ka prece var neiet, pārbaudiet to veikalā. Neviens pa galvu nesitīs, ja preci izgrozīsiet un iztaustīsiet. Ja tiešām ir milzīga neuzticība, tad palūdziet, lai pārdevējs ieslēdz datoru vai telefonu un pārbauda tā darbību. Protams, pārdevējs prasīs, lai uzreiz samaksājat. Ja precei uz vietas konstatē defektu, tad naudu uzreiz atgriezīs. Datorus veikalā nepārbauda, jo tiem vajag minimums stundu, lai dators pabeigtu instalācijas. Neviens pārdevējs neslēgs iekšā datoru, ja Jūs viņu nepirksiet, jo ieinstalēts dators skaitās kā lietots. Otrām kārtām, kā firma var dabūt ekspertīzes slēdzienu, ja Jūs neatstājat datoru?! No pirksta viņu neizzīdīs. Nevajag radīt papildus problēmas tur, kur jau viņas ir. Un cik es zinu, šajā firmā ļoti lojāli izturās pret klientiem, kam ir bijušas kādas problēmas ar preci, vnk ir cilvēki, kuri ar savu nezināšanu bojā dzīvi sev un citiem.