Toyota autocentrs - slikts serviss
Labdien!Ierados š.g.11 septembrī WESS MOTORS centrā Kārļa Ulmaņa gatvē 125 ap pl. 10.05 lai iegādātos dzinēja tīrīšanas sistēmas šķidrumu.Devos pie info centra darbinieces lai noskaidrotu kur man doties.Viņa teica ka varu griezties pie jebkura brīva servisa un rezerves daļu darbinieka.Pienācu pie Normunda Kokina un pateicu ko vēlos(viņš tobrīd bija brīvs)uz ko saņēmu atbildi ka viņš mani neapkalpos,jo gaida klientu kurš drīz ieradīsies.Tad devos pie cita darbinieka,kurš manā klātbūtnē ilgstoši runāja pa telefonu vairākkārt pārzvanot un it kā neievērojot mani.Tad devos nu jau pie trešās darbinieces,kura arī atteica,jo devās kaut kur prom.Tā pagāja 25 min.un es vēl joprojām netiku apkalpota dēļ šī neliela pirkuma.Atkārtoti devos pie info darbinieces un izteicu savu neapmierinātību un ko viņa atbildēja ka ir vēl jāgaida!Beidzot atbrīvojās Normunds Kokins
kurš ilgstoši meklēja piemērotu šķidrumu un nevarēja kompetenti atbildēt un maniem jautājumiem to lietošanā.Teica ka viss rakstīts internetā.Beidzot tika izrakstīts rēķins un es devos samaksāt pie info darbinieces kurai izteicu pretenziju ka viņa neieteica paņemt man rindas kārtības nummuriņu kas, iespējams, paātrinātu apkalpošanu.Viņa pat neatvajnojās!Vēlos rakstiski saņemt atbildi par darbinieku noraidošu attieksmi pret mani un sistēmas nepilnību.Ērtāk būtu saņemt preci tur,kur tā tiek apmaksāta.Marina Puškarjova.
Komentāri (1)
šitāda sīkuma dēļ pie dīleriem braukt... labi vēl, ka ne pēc logu mazgājamā šķidruma... dīleri visi vienmēr ir baigi aizņemti. izņemot, kad dodies pirkt jaunu auto :D