Ne nu atveda, ne ko. Vismaz piezvanīja un pateica, ka ceturtdien(16.09.) gan nu būšot.Pat izdevās piegādes laiku daudz maz saskaņot. Ceturtdien beidzot atveda. Pat rūpnīcas iepakojumā, jo brīdinājām, ka izsaiņotu nepieņemsim. Pat strādā.Saldē. Man beidzot ir ledusskapis!!! Tikai pusotras nedēļas pagāja no brīža kad samaksāju- un šis jau mājās. Interesanti, kā būtu otrādi - veikals man atvestu preci un pusotru nedēļu viņi gaidītu naudiņu? Da viņi gulētu pie mana sliekšņa un mani vaktētu! Pircējam (ne)vienmēr taisnība.
Vienīgais, ko es visiem varu ieteikt ir NEKAD neieprkties Topo Centra!!!! Mans gadījums ir tāds: 07.08.2006 devos uz Topo Centru, lai iegādātos Mp3 atskaņotāju. noskatīju sev viss patīkamāko un iegādājos to.Vienu nedēļu klausījos, viss strādāja lieliski, bet tad vienā jaukā dienā vienkārši neslēdzas iekšā.Gāju uz veikalu lai nodotu remonta!!! Veikalā mp3 apskatīja un teica, ka nodos remontā pēc nedēļas būšot gatavs un tad man piezvanīs. Bija jau pagājušas 2 nedēļas un man neviens vēl nebija zvanījis nolēmu pati piezvanīt uz painteresēties.Man pateica, ka vēl nav saremontets pec nedelas busot, un nākamreiz ejot uz veikalu.pēc nedēļas devos uz veikalu tur man sak, ka vēl nav salbots un jaunu nevarot dot.Teica, lai nāku vēl pēc medēļas tad obligāti būšot!!!!! Pēc nedēļas devos uz veikalu, kur man pateica, ka došot jaunu, bet pašlaik veikalā nēesot, jāgaida pievedums, kas būšot pēc 4 stundām.Es teicu, ka atnākšu citu dienu pakaļ, jo negribēju tik ilgi gaidīt.Pārdevējs svēti nosolījās, ka piezvanīs!!! Viņa zvanu tā arī nesagaidījusi pēc 2 dienām devos uz veikalu.Kā es iegāju iekšā, mani momentā pazina un jau ar jaunu mp3 atskanotāju nāca pretī(es tur tik biezi biju bijusi, ka mani jau atpazina). Jaunais mp3 skanēja, viss bija kārtībā, klausījos apmēram 2 mēnešus, kad vienu dienu (26.10.2006) gribēju ieslēgt tas neizdevās. Atkal salūzis. Šoriez jaunu mp3 vairs neņemšu, bet gan prasīšu atpakaļ naudu.Bet noteikti, kamēr es visu nokārtošu paies vļ divi mēneši.... Vienīgais, ko varu ieteikt-nekad neiepērcieties šajā veikalā, jo tādejādi aiztaupīsiet sev galvassāpes!!!!
Gadījumos, ja jebkurā veikalā sanāk kādas neskaidrības vai pārpratumi, kā arī neizdarības no veikala puses, un kuros ieaistītas preces ar zīmolu Snaige, varat vērsties pie pārstāvniecības SIA Snaige Latvija, www.snaige.lvPārstāvniecība, protams, nenes nekādu materiālu atbildību par konkrēta veikala neizdarību, BET varētu Jums sniegt precīzu un objektīvu konsultāciju par produktiem un patērētāju tiesībām. Protams, mēģināsim ietekmēt arī veikala vadības attieksmi.
Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.
Komentāri (4)
Ne nu atveda, ne ko. Vismaz piezvanīja un pateica, ka ceturtdien(16.09.) gan nu būšot.Pat izdevās piegādes laiku daudz maz saskaņot. Ceturtdien beidzot atveda. Pat rūpnīcas iepakojumā, jo brīdinājām, ka izsaiņotu nepieņemsim. Pat strādā.Saldē. Man beidzot ir ledusskapis!!! Tikai pusotras nedēļas pagāja no brīža kad samaksāju- un šis jau mājās. Interesanti, kā būtu otrādi - veikals man atvestu preci un pusotru nedēļu viņi gaidītu naudiņu? Da viņi gulētu pie mana sliekšņa un mani vaktētu! Pircējam (ne)vienmēr taisnība.
Vienīgais, ko es visiem varu ieteikt ir NEKAD neieprkties Topo Centra!!!! Mans gadījums ir tāds: 07.08.2006
Vienīgais, ko es visiem varu ieteikt ir NEKAD neieprkties Topo Centra!!!! Mans gadījums ir tāds: 07.08.2006 devos uz Topo Centru, lai iegādātos Mp3 atskaņotāju. noskatīju sev viss patīkamāko un iegādājos to.Vienu nedēļu klausījos, viss strādāja lieliski, bet tad vienā jaukā dienā vienkārši neslēdzas iekšā.Gāju uz veikalu lai nodotu remonta!!! Veikalā mp3 apskatīja un teica, ka nodos remontā pēc nedēļas būšot gatavs un tad man piezvanīs. Bija jau pagājušas 2 nedēļas un man neviens vēl nebija zvanījis nolēmu pati piezvanīt uz painteresēties.Man pateica, ka vēl nav saremontets pec nedelas busot, un nākamreiz ejot uz veikalu.pēc nedēļas devos uz veikalu tur man sak, ka vēl nav salbots un jaunu nevarot dot.Teica, lai nāku vēl pēc medēļas tad obligāti būšot!!!!! Pēc nedēļas devos uz veikalu, kur man pateica, ka došot jaunu, bet pašlaik veikalā nēesot, jāgaida pievedums, kas būšot pēc 4 stundām.Es teicu, ka atnākšu citu dienu pakaļ, jo negribēju tik ilgi gaidīt.Pārdevējs svēti nosolījās, ka piezvanīs!!! Viņa zvanu tā arī nesagaidījusi pēc 2 dienām devos uz veikalu.Kā es iegāju iekšā, mani momentā pazina un jau ar jaunu mp3 atskanotāju nāca pretī(es tur tik biezi biju bijusi, ka mani jau atpazina). Jaunais mp3 skanēja, viss bija kārtībā, klausījos apmēram 2 mēnešus, kad vienu dienu (26.10.2006) gribēju ieslēgt tas neizdevās. Atkal salūzis. Šoriez jaunu mp3 vairs neņemšu, bet gan prasīšu atpakaļ naudu.Bet noteikti, kamēr es visu nokārtošu paies vļ divi mēneši.... Vienīgais, ko varu ieteikt-nekad neiepērcieties šajā veikalā, jo tādejādi aiztaupīsiet sev galvassāpes!!!!
Gadījumos, ja jebkurā veikalā sanāk kādas neskaidrības vai pārpratumi, kā arī neizdarības no veikala puses, un kuros ieaistītas preces ar zīmolu Snaige, varat vērsties pie pārstāvniecības SIA Snaige Latvija, www.snaige.lvPārstāvniecība, protams, nenes nekādu materiālu atbildību par konkrēta veikala neizdarību, BET varētu Jums sniegt precīzu un objektīvu konsultāciju par produktiem un patērētāju tiesībām. Protams, mēģināsim ietekmēt arī veikala vadības attieksmi.