Top Cosmetics - Neprofesionālā attieksme pret klientu
Neiesaku iepirkties šajā veikalā. Pārdevēji ir ieinteresēti tikai un vienīgi pārdot un neievēro klienta intereses, nevis iesaka labāko variantu "price-performance" un atstāt klientu apmierinātu. Attieksme pret klientu ir noraidoša, augstprātīga un ciniska.
Man tika "iesmērēts" 6 gadus vecs un salīdzinoši dārgs modeļa fēns "Babyliss PRO", ar kura palīdzību nav iespējams iztaisnot garus matus, kas noskaidrojās vēlāk mājās pēc vairākiem mēģinājumiem. T.i. fēns pūš izkliedētu nevis koncentrētu gaisa plūsmu. Turklāt pirkšanas brīdī tika iepakots demonstrācijas fēns, nevis, kā tika solīts, iedots jauns iepakojumā. To konstatēju tikai vēlāk mājās, kad izrādījās, ka komplektā ielika divus vienādus fēna uzgaļus.
Pēc atgriešanas veikalā, lai varētu nomainīt preci, man tika paziņots, ka pagāja jau 14 dienas (tiešām pagāja 20 dienas) un fēnam nav nekādi defekti. Turklāt smieklīgi atcerēties, kā viena konsultante iesēdināja krēslā citu - ar pilnīgi taisniem no dabas matiem un it kā nodemonstrēja, kā var izžāvēt un iztaisnot matus.. Mani apvainoja, ka pati esmu vainīga, ka izvēlējos šo fēnu, bet pirkšanas brīdī pietiekami skadri definēju, kādu fēnu un kādām vajadzībām vēlos iegādāties. Pārdevēji nevēlējās komunicēt un meklēt kādu risinājumu. Vairs nekad neatgriezīšos šajā veikalā un nevienam neiesaku!
Komentāri (2)
Ko nozīme "iesmērēja"? Jums tūrēja nazi pie kakla un lika to pirkt? Tas ir smieklīgi!
Ja Jums ir kaut-kādas pretenzijas, Jums ir tiesības uzrakstīt prasības pieteikumu, un ja prece ir ar defektu, Jums to obligāti samainīs, vai atdos naudu!
Pati esmu friziere un iepērkos šājā foršā veikaliņā. Starpcitu, šis veikals ir domāts profesionāļiem un tirgo profesionālus produktus. Ja Jūs nemakāt lietot šo aparātu, pērciet šādas lietas Elkorā vai citos veikalos, kuri ir domāti parastiem klientiem, neprofesionāļiem.
Frizura
Pirmkārt, veikalā mani nemaz pat neuzklausīja, nemēģināja izprast problēmas būtību. Tajā brīdī, kad atnācu pakonsultēties, kā rīkoties ar fēnu, kad nepilda savas funkcijas un ir vājāks, nekā norādīts instrukcijā, pārdēvējas mainīja par 180 grādiem savu attieksmi, palika nelaipnas un noraidošas. Pateica, ka preci nemainīs un naudu neatdos, jo izrādās, ka kopš iegādes brīža pagāja tieši mēnesis. Ziniet, neesmu no tiem cilvēkiem, kam patīk kasīties un labāk izvēlos uzlavēt, kad ir labi, vai noklusēt, kad ir galīgi garām, esmu par taisnīgu un godīgu attieksmi gan no klienta, gan no pārdevēja puses. Bet šoreiz tā ciniska, nicinoša attieksme no pārdevēju puses likās ļoti aizskaroša, neētiska un nepieņemama. Otrkārt, vēl pamanīju, ka fēnu man pārdeva ar diviem vienādiem uzgaļiem, kā arī meloja acīs skatīdamies, ka man iedod fēnu no noliktavas, jaunajā iepakojumā, bet paši man to iepakoju turpat pie kases. Paldies par ieteikumu, painteresējos, ka juridiski tiešām varu 2 gadu laikā iesniegt prasības pieteikumu. To arī darīšu.
Runājot par Jūsu ieteikumu pirkt fēnu Elkorā. Jums kā frizierei ir ļoti nekompetenti ieteikt sievietei ar gariem matiem izvēlēties pirkt fēnu Elkorā, jo noteikti lieliski ziniet, ka ar "parastiem klientiem" domāto fēnu iztaisnot garus, nepaklausīgus matus var tikai frizieris (labākajā gadījumā). Lai vai kā rezultātā nopirku 1, 5 reizes lētāku profesionālu fēnu Andorā un esmu ļoti apmierināta. Savukārt Top Cosmetics tā arī paliek manu veikalu Latvijā top-3 melnajā sarakstā.
Jebkurā gadījumā, Frizura, paldies par komentāru un lai Jums turpmāk veicas ar Top Cosmetics un Jūsu profesionālajā lauciņā.
P.S. - cerams, ka neesiet tik agresīva pret savām klientēm ;)