Tokyo city - Restorāna attieksme
Š.g 28.novembrī ap plkst. 21.00 ar draugiem ieradāmies restorānā TOKYO CITY, pēc adreses Rīga, Krāmu iela 2. Augšējā stāvā vietu nebija, tapēc viesmīle mūs nosēdināja pirmajā stāvā blakus kāpnēm. Pēc neilga brīža no otrā stāva nokrita uz mūsu galdu glāze, kura sašķīda mūsu acu priekšā un stiklu lauskas bija uz galda, gan uz galvas. Pieskrēja apsargs, lai savāktu stiklu lauskas. Ne atvainojiet, ne piedodiet no apsarga vai viesmīles puses, kuri pārstāv firmu tā arī nesaņēmām. Kad manam draugam atnesa sushi porciju uz šķīvja bija redzama stikla lauska, kuru viesmīlē nepamanija. Uz mūsu aizrādījumu viesmīlei, vai šobrīd klientiem tiek piedāvātas stiklu lauskas, viesmīle ar neapmierinātu seju savāca šķīvi, un solijās pagatavot no jauna. Un atkal nekādu atvainošanos mēs nesaņēmām. Mans draugs kurš atgriezies no ārzemēm bija šokā, jo citā valstī par tādiem starpgadījumiem gan atvainotos, gan uzsauktu ēdienu. Viesmīles ir uzņēmuma seja, bet elementārās pieklājības normas ir jāzina. Bail, pat iedomāties, kas notiktos, ja kāds no mums apēstu šo stiklu.
Komentāri (2)
Man gadījās, ka viesmīlis nesot manu kapučīno un vīra dzērveņu sulu, visu iegāza man klēpī. Balts džemperis, jaka, mana soma un telefons bija klāts ar to visu. Viesmīlis atvainojās uz pazuda uz visu atlikušo laiku. Pārvaldniece nāca iedot salvetes, paši tīrījām gal;du. Kad palūdzām rēķinu, izrādās, ka maksājām arī par sasitajām glāzēm. Kauns. Mēs neesam kašķīgi un neko neteicām, bet kopš tās reizes situācija TC ir tikai pasliktinājusies un nožēloju, ka netaisīju skandālu.
Tas nau stikls, bet folijs! TokyoCity necieš latviešus, tādēļ arī pret jums tāda attieksme! Smerdeļi