Tokyo city - Klientu maldināšana, rezervāciju veicot
Labdien,
vēlos informēt, ka klienti tiek maldināti, proti, pirmo reizi rezervēju galdiņu tokio city (kr. Barona iela) par godu priecīgam notikumam. Pirms rezervācijas iepazinos, ka to var veikt tikai klātienē, iemaksājot 15 eur par personu. Samaksa par personu jau likās pārāk liela un jau bija skaidrs, ka diez vai mēs notērēsim 60 eur (4 personas) , līdz ar to devos uz vietas jautāt, vai no samaksātās naudas (60 eur) tiks atgriezts atlikums, uz to man atbildēja: "protams, ka tiks! " līdz ar to rezervēju galdiņu un iemaksāju 60 eur. Pienāca tā diena, pasūtījām ēdienus un dzērienus, labi paēdām, tiktāl viss bija labi un jauki, bet, kad pienāca brīdis samaksai, tad uzzinājām no viesmīļa, ka nauda tomēr netiek atgriezta, par to mums bija šoks - bija iztērēti tikai 50 eur no 60 eur, kā arī pateica, ka no klientu kartes šī naudas summa arī pazudīšot 3 (ja pareizi atceros) dienu laikā. Uzstājām uz to, ka oficiantam jāiet vēlreiz nojautāt, jo rezervācijas brīdī teica, ka atlikums tiks atgriezts. Bet diemžēl oficiants atgriezās un teica, ka tāda esot sistēma un nekas netiek atgriezts, varam tikai kaut ko pasūtīt klāt. Negribējām bojāt dienu, ejot sūdzēties, tāpēc pasūtījām vēl šo to un beigu beigās iztērējām visu iemaksāto un vēl piemaksājām klāt. Jautājums: vai maldināšana ir sava veida stratēģija, lai nopelnītu vairāk vai kas...? Turklāt rezervācijas brīdī netiku informēta, ka iemaksātā nauda būs uzskaitīta uz iedotās klientu kartes un ka ar to būs jānorēķinās (labi, ka biju visu iedoto "kaudzi" (atlaižu kartes, čeki, klientu karte) paņēmusi no galda ar domu "ja nu kas"...
Komentāri (1)
nekad, nekur nav nekas tamlidziigs redzets,ka par galda rezervaaciju butu vsp jamaksaa! Istaa iestade...