Tele2 - Serviss

Šodien šausmīgi nožēloju, ka esmu TELE 2 klients, jo serviss ir necieņas pilns pret parasto abonentu. Nokavēju rēķina apmaksas laiku, telefons atslēgts, apmaksāju, bet lai to pieslēgtu atpakaļ pirmkārt jau sazvanīt uz diennakts informatīvo tālruni kādu dzīvu cilvēku ir neiespējami - jāspaida bezjēdzīgi garas ciparu kombinācijas, taču vienalga neviena no kombinācijām neatbilst manai vajadzībai - pieslēgt atpakaļ tālruni. Tad kad esmu izrakusi nejēdzīgi izveidotu tele2 mājaslapu, tad tomēr atrodu vēl vienu tālruni - tālruni bojājumu pieteikšanai - tur paldies Dievam tomēr sēž dzīvs cilvēks, bet lai pieslēgtu tālruni dienas laikā, ir jāsamaksā vairāk kā 1 lats, ja nē, tad nauda jāgaida ienākam kontā un tas esot 2-3 dienas. Kas par sviestu - nauda tās pašas bankas kontā ienāk 5 minūšu laikā.
"Cien., "TELE 2, jūs esat viena no vispelnošākām nozarēm, vai tiešām Jums nav sajēgas, ka lielākā daļa cilvēku maksājumus savlaicīgi neveic ne aiz labas dzīves, ienākumi bieži ir nesavlaicīgi un tad ja cilvēks samaksā - nu "neplēsiet" vēl no viņa tos gandrīz 2 latus par pieslēgšanu un neņirgājieties ar tām naudām 3 dienu garumā. Un kāpēc pret klientu ir tik nejēdzīga attieksme, kāpēc zvanot uz info tālruni nevar vienkārši pacelt dzīvs cilvēks - ar saviem ienākumiem jau šādu štata vietu Jūs varat atļauties. Ar nepacietību gaidu līguma termiņa beigas, lai atbrīvotos no TELE 2 sakariem.

I

Komentāri (6)

E Elly 26.01.2011

es arī esmu nokavējusi maksājumu un man izejošie zvani ir bijuši slēgti, bet problēmas ar pieslēgšanu nav bijušas un arī naudu neviens man par to nav prasījis. Tele2 info tālruņa galā var sazvanīt dzīvu cilvēku ne vien automātisko atbildētāju. Un ja ir pieeja i-netam un tele2 lapas pakalpojumam "manstele2", tad mierīgi caur to arī var visu nokārtot.

P Pētersons 26.01.2011

Čau Ilžuk! Man gan liekas, ka nav tik traki. Es katru mēnesi laicīgi nesamaksāju Tele2 rēķinu un man atslēdz izejošos zvanus. Kāpēc es tā daru katru mēnesi? Nezinu, laikam audzināšanas sekas. Bet tuvāk pie lietas-es regulāri reizi mēnesī, kad man piegriežās, ka tie zvani ir atslēgti aunu baltas kājas un čāpoju uz pastu vai banku un samaksāju to rēķinu. Tad ar bankas apmaksas papīru līksmi čāpoju atpakaļ un ielieku to papīru skenerī un noskenēju, ka nograb vien. Tad to noskenēto papīru kā pielikumu sūtu uz [slēpt]@tele2.lv. Tekstā ir jānorāda klienta numurs, summa, maksāšanas vieta un datums. Vēl es parasti pāris rindiņās izsaku nožēlu par kavējumiem un to, ka viņiem jācīnās ar tādiem parazītiem, kā es u.t.t.
Tad jau pēc pāris minūtēm atnāk ziņa uz meilu, ka mans meils ir veiksmīgi saņemts. Pēc tam tiek pieslēgti izejošie zvani, parasti 5. minūšu līdz 2. stundu laikā. Un atnāk vēl viens meils, ka zvani atjaunoti, ka esmu brašs puika, novēlējumi un pateicības. Trūkst vienīgi sulīgas bučas.
Tā kā man izliekās, ka nevajag zvanīt nevienam uz turieni un viss būs kārtībā. un nekad par pieslēgšanu nav bijis jāmaksā.
Lai veicas!

E Elly 26.01.2011

Jā caur e-pastu es arī esmu sūtījusi. Ja maksā caur i-banku tad nekas pat nav jāskanē :D saglabā maksājuma kvīti un sūta prom uz Pētersona norādīto e-pastu. :)

K Ka 26.02.2011

Tele2 nav nozare, manuprāt.

L Lielaisteļš 26.02.2011

Tele-2 tiešām nav nozare, bet pats lielākais sūds, kāds vien Latvijā var būt.

K Kika 01.03.2011

tele2 nav zonas galīgi

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes