Tele2 - mistiskais rēķins
Totāli esu vīlies TELE2, visa firma pārgāja uz TELE un telefoni tika pievienoti Bizness klases pieslegumam, bet te pēkšņi uz vienu numuru piestāda tādu rēķinu pāri 150, 00 ls it kā izmantots internets, bet tā nemaz nav bijis, es nelietoju internetu caur mobīlo, tad jau sanāk kad mans telefons pats pieslēdzās un iekačā spēles vai vēl kaut ko zibenīgā ātrumā kādu pat jaudīgs dators nespēj vilkt un dara to viņš tikai naktīs, bļin cik ilgi var šīs negodīgās kompānijas čakarēt savus klientus, ja būs tiesu darbi ar šo firmu, tad es notiekti pārieši pie cita operātora, un tagat vienmēr ir jāseko līdzi izdrukai
Komentāri (10)
un izrādās kad viņi mani tā čakarē jau vairākus mēnešus, tagat paņemšu izdrukas uz gadu un kas tur atklāsies, tā kā esiet modri un sekojiet savām izdrukām
man arī ir bijuši pāris ls tele2 rēķinos par visu, bet pēc pāris mēnešiem bija uztaisīts pārrēķins (bez teikšanas) un visa naudiņa man atdota, tas ir, tekošā mēneša rēķins bija mazāks.
Ja izdruka uzradas pakalpojumi, tad tie ir izmantoti..jaseko saviem telefoniem, vienigais ko var teikt.Tele2 nav tiks stulba organizacija, lai izdrukas ievietot pakalpojumus, kuri netika izmantoti no Jusu SIM kartes..pie tam izdrukas gatavo automatiski, nevis kads konkrets cilveks, kurs varetu tur kautko ierakstit
Diemžēl tādu netikumu piekopj VISI lielie monopolisti un to dara PROGRAMMATORISKĀ līmenī iestrādājot algoritmu, kas pēc nejaušības met klāt summas - ideja ir ļoti vienkārša - ja uzņēmumam ir 1 miljons klientu un "nejauši" kļūdas pēc pieskaita 0.25 santīmus (kas tas ir...), tad tas sanāk 250 000 latu!!! Arī bankas tā dara, namu apsaimniekotāji, veikalos...
nu teiksu taa ar to tele2...man bija kafdu laiku atpakal pieslegums bet 1karsi aizgaju---jo kada jega tam visam ja man piestada rekinu pa internetu mobilaja pa kadiem 100mb vairak neka manejais telefona intereneta skaititajs parada...nu okey...varbut telefons biku kludas bet ne jau pa 100mb...tapec i pargaju uz zelta zivtinu un nav sada cakaresanas...
man arī atnāca rēķins un sadaļā SATURA PAKALPOJUMI mani pārsteida summa, ko ieraudzīju. Zvanu uz TELE2 un viņi saka, ka tas esot no tā, ka esot lādējusi spēles vai ko citu. Es to nedarīju-tātad krāpšana.
Kā mēs iesūdzēsim tiesā TELE2 par naudas izspiešanu?
Tele2 ir zagļi ar stāžu. Normāli viņi liekas tiem, kas neizmanto tādus pakalpojumus kā internets vai tiem, kas nemāk rēķināt. Četras reizes ar viņiem cīnījos par nepareiziem rēķiniem kopā par summu apmēram 200 lati. Naudu jau atdeva, bet tas prasīja nervus un laiku. Izvēlaties labāk citu operatoru.
sveiki!
man tieši tas pats! 5.05.2010 saņēmu rēķinu, un man arī rēķins par 33ls lielāks! zvani, sms - jā, viss kārtībā, bet datu pāraide nu gan ne! jo man ir gan darbā, gan mājās pieslēgts internets! ar datoru tak ērtāk sērfot inernetā nekā ar telefonu. Nu neesmu jau tik atkarīga, lai sēdētu netā arī pa nakti un pa dienu, darba laikā, , ar telefonu. Pieprasīju paskaidrojumu par rēķinu, šodien atzvana un saka ka es pati vainīga, ka no manas sim kartes ir sēdēts netā! un ja nenomaksāšu rēķinu, visu atslēdz un sūdz mani tiesā un liek "melnajā sarakstā"! bet es neesmu sēdējusi netā! Tātad viņi sev tā gūst peļņu!! esmu šokā!!bet pierādiīt jau nevaru, ka tiešām nesēdēju netā..sevi tak nefilmēju! un piedevām pa nakti es guļu!un līgums man ir vēl ilgi, vismaz pusotru gadu. lauzt nevaru, negribu soda naudu maksāt! Es pat tagad izdzēsu interneta iestatījumus!jo bail ka nākamo mēnesi atkal neatnāk kosmisks rēķins!
Cīnos un jau 2x šomēnes saņēmu pārrēķinu uz mazāku!
Man darba tel. ir ar TELE2 pieslēgumu, savā starpā ar kolēģiem runājam bez maksas, parasti mēnesī privātās sarunās salasās apm. 3 ls, bet par augustu pēkšņi mans rēķins uzlecis līdz 16Ls !!! Interneta piekļuve liegta, tāpat ir ar paaugstinātas maksas pakalpojumiem. Sakatos sarunu analīzi un esmu šokā-sākot no 2.augusta, pēc plkst. 23:00 līdz 3:00 naktī, ik pa 3 min.uz vienu un to pašu Nr. esmu sūtījis sms, kaut šajā laikā esmu gultā un saldi krācu un tā katru vakaru man nezinot tiek aizsūtītas 721SMS, pa visu augusta mēnesi ????? Zvanu uz norādīto Nr., bet neviens neatbild! TELE2 pieteicu šo problēmu un 3 dienu laikā tiks dota atbilde. Nezinu, vai programmā viņiem gļuki sametušies, vai kā, bet tāds nu ir fakts.
P.S. varbūt vēl kādam ir šāda problēma???