Tele 2 - Slikts serviss
T/C ''Alfa'' iegādājāmies CAT S40. Pēc iegādes pētījām visas funkcijas un atklajās, ka nestrādā priekšējā kamera. Pēc 30 min bijām atpakaļ veikalā un lūdzām, lai apmaina telefonu vai atceļ pirkuma līgumu, bet mums atbildēja, ka to var izdarīt tikai precēm, kas iegādātas interneta veikalā, un telefons pašiem jānes uz garantiju, jo viņi atbildot tikai par to, vai strādājot zvanīšanas funkcija. Es protams pārsteigta jautāju, kā tad ar patērētāju tiesībām un iespēju 14 dienu laikā atgriezt preci veikalam, ja tā neapmierina un paša vainas dēļ nav bojāta. Teicu, ka pirmo reizi saskaros ar šādu attieksmi. Sieviete uz to man atbildēja, ka tā ir bijis sensenos laikos ...lai gan es īsti nesapratu par kādiem laikiem viņa runā (man ir 27 gadi un, tā kā daudz ceļoju, tad labu servisu atpazīstu, jo ir ar ko salīdzināt). Nestrījos, bet pateicu, ka manuprāt servisam gadu gaitā būtu jāuzlabojas, nevis jākļūst sliktākam, un devos prom.
Komentāri (4)
Lasam likumu, 14 dienas ir tikai par precēm,kas iegādātas internetā! 2. Pirkuma līgums tiek noslēgts tikai pērkot preces internetā. Veikalā pirktajām precēm šis likums nedarbojās.
Un kā tas nākas, ka man rokās atrodas "Ierīces pirkuma līgums", kas tika noslēgts iegādāšanās mirklī, un tājā ir iekļauts punkts, ka "TELE2" garantē Abonamentam ierīces atbilstību ražotāja garantijām un standartiem?
14 dienu atgriešana darbojas distances līgumam, taču ja precei tiek atklāts defekts uzreiz pēc iegādes, tad pārdevējam būtu prece jānomaina. Tas, protams. nav minēts likumā, taču ir pārdevēja lojalitātes apliecinājums attiecībā pret pircēju. Diemžēl, mūsu uzņēmumi, ētiku uzskata par kaut ko absurdu un turas pie likuma pantiem.
Un pēc likuma, jums telefons, ja defekts nav atklājies pirkšanas brīdī, ir jālabo caur garantijas servisu un Tele2 pienākums ir apmainīt preci tikai tad, ja defekts nebūs novēršams.
Un to nedara TELE2, bet gan izplatītājs