TC motors - Autoserviss
Nopirkām jaunu auto tieši no salona, jaunu modeli Chevrolet Trax. Viss jau bija skaisti līdz pirmajai apkopei! Vīrs bija aizņemts darbā un lūdza, lai izņemu auto no apkopes. Iekāpjot mašīnā konstatēju, ka gumijas paklājiņi ir ar eļļas traipiem, mašīnas panelis viss netīrs, iedarbinot motoru man vēl joprojām rāda kodu, ka nepieciešams veikt apkopi! Uz jautājumu kāpēc mašīnas salons ir tik netīrs un kods joprojām panelī deg, salona darbinieks atbildēja, ka nav laika un lai eju meklēt servisa darbinieku. To arī centos darīt, taču pieejot pie ieejas durvīm servisa darbinieks izdzina ārā! Jautāju vai mašīnai vispār ir veikta apkope, darbinieks nosmīnēja un aizgāja. Tā nu iekāpu mašīnā un aizbraucu!Taču līdz nākošajai apkopei biju aizmirsusi par vilšanos un atkal sagadījās tā, ka vīrs komandējumā un pašai jāved mašīna uz apkopi. Saņemot zvanu pēc 3 stundām, ka auto ir gatavs tā nopriecājos, bet ierodoties salonā vecās rētas tika uzplēstas! Garantijas grāmatiņa nav aizpildīta, kods joprojām deg, salons ar dubļiem, mašīnas virsbūve ar dubļiem, tāda sajūta, ka auto rallijā piedalījies. Nu es uzsprāgu – gāju bļaustīties, kas tas tāds ir??? Salona darbinieks pat neatvainojās, atņēma atslēgas uz iedzina auto atpakaļ boksā. Uz jautājumu, kāpēc Jūs nesarakstāt apkopes grāmatiņu, darbinieks atbild, ka nedrīkstam rakāties pa svešu mašīnu! „Bet pa teritoriju ar svešu mašīnu braukāt drīkst???” „Un kāpēc 40 min jāgaida, lai sarakstītu grāmatiņu un noņemtu kodu”. Darbinieks atbildēja, ka boksā vēl ir 3 auto. Es vaicāju, tad kāpēc Jūs zvanāt un sakāt, ka auto ir gatavs??? Darbinieks brutāli piecēlās un aizgāja! Kā rezultātā stundu nonīku salonā –auto netīrs, smirdīgs un bez atvainošanās no darbinieka puses!Es ceru, ka Jūs neuzkāpsiet uz grābekļa 2 reizes kā es to izdarīju!Ar cieņu Chevrolet Trax īpašniece
Komentāri (2)
Šis jāraksta apdrošinātājam un no kā auto pirkāt, ja šis ir autorizēts serviss, parādot garantijas grāmatu un īsziņu, neviss te jāsūdzās.
Kāds sakars apdrošinātājam ar auto apkopēm?