AtrisinātaStockholmHealth - slikts serviss
Ļoti bieži redzēju internetā,ka reklamē stokholmhealth diētu.Izdomāju,ka es arī varētu to pamēģināt jo tuvojās svētki un gribās labi izskatīties.Apsēdos,aizpildīju testu,palūdzu savam vīram lai apmaksā no sava Pay Pal konta,viņš apmaksāja.Sāku gaidīt atbildi.Pagāja trīs dienas bet diētas plāna vēl nav.Izdomāju uzrakstīt uz e-pasta adresi bet vēstules nāk atpakaļ jo tāds neeksistē.Tā nu jau ir pagājusi nedēļa bet no diētas plāna ne ziņas ne miņas.
Uzņēmuma Stockholm Health pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (5)
a tu par velti nevari izdomāt, ka vajag mazāk rīt?
Šitas ir riktigi labs :D
Vīrietim ģimenē vajadzēja būt gudrākam, pirms lietot savu Paypal kontu, es būtu pateicis to pašu. :D
Labdien!
Visticamāk, uztura plānu neesiet saņēmusi, jo esiet kļūdaini norādījusi savu e-pasta adresi. Situācijas labošanai lūdzu,sazinieties ar StockholmHealth.com klientu atbalsta dienestu, rakstot uz e-pasta adresi [slēpt]@stockholmhealth.com vai zvanot pa tālruni 00371 20023472.
Ir ir viņi krāpnieki. Iesākumā pasaka, ka uztura plāns maksās 10eur (un būs kā vienreizēja samaksa), taču kaut kur suņi ieslēpuši nosacījumus, ka katru mēnesi atvilks ~3eur cilvēkam. Summa nav liela, nepamanāma, līdz ar to tikai pēc gada attapos, ka viņi visu laiku novelk no konta. Lieki teikt, ka visu gadu neko no viņu "pakalpojumiem" nebiju izmantojis.