AtrisinātaStockholmHealth - Naudas krāpsāna
Apmaksāju pakalpojumu - stokholmas diētu 7. Dienām izmantojot naudas karti ievadot kartes nr. Jūnija mēnesī 2018. G, un šodien konstatēju, ka katru mēnesi šie ņēmuši nost naudu no mana konta, iepriekš nekur neparādījās, ka es noslēdzu automātisko maksājumu par neko. Jo ir tā ka pa šiem diviim mēnešiem es nesaņēmu nevienu piedāvājumu, ne vient e-pastu ar informāciju, kas man liktu noprast ka trek ņemta nauda nost no mana konta. Ir tikai reģistrācijas e pasts un viss, caur kuru tikt pie savas diētas. Viņiem uzrakstīju e-pastu redzēsim ar ko tas atrisināsies.
Uzņēmuma Stockholm Health pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (6)
Iesaku labak sportot.
Neko nedabusi. Dieta ir vardu salikums blah blah. Nauda nozaudeta. Ari runaju no pieredzes. Naudas nonemsanu gan var partraukt. Bet pie ta japiestrada.
Fake dieta :) tadu pasu dietu es atradu interneta bezmaksas...
lūdzu, bezmaksas diēta - (vienalga, kādā veidā) uzņemt mazāk kaloriju nekā patērējat.
Labdien!
StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par pakalpojumu ir norādīts, ka StockholmDiet.com ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu.
Līdz ar apmaksas veikšanu ikviens klients atzīmē, ka piekrīt programmas lietošanas noteikumiem, kas paredz ikmēneša maksājumus par aktīvu pakalpojumu, kamēr vien klients ir programmas lietotājs.
Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pakalpojumu iespējams pātraukt arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz [slēpt]@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472.
Naudu atgtieza 12.septembrī ļoti operatīvi,sazinājās ar mani manas diētas profilā. tākā viss atrisinājies.