AtrisinātaStockholmHealth - Krāpšana
Uzmanieties no šīs kompānijas, pirms kaut ko apstipriniet, viņi velk nost naudu katru mēnesi par to nebrīdinot.
Mamma iekrita uz šito, gribēdama vienu mēnesi pamēģināt (cilvēkam krietns vecums un maz iemaņu ar internetu) Noteikumos, itkā, tas esot atrunāts, kurus protams neviens, nekad neizlasa (es pats viņus meklēdams neatradu) Ok, itkā pati vainīga, bet reāli atrasta vājā vieta, kur uz cilvēkiem noslaukt.
Krietna naudas summa tika novilkta par daudziem mēnešiem, kamēr es netīšām, maksājot mammas rēķinus, uzgāju
viņas internetbankā.
Īsumā sakot cūciska rīcība un iedzīvošanās uz neuzmanīgiem cilvēkiem...
Uzņēmuma Stockholm Health pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Komentāri (2)
Labdien!
StockholmDiet.com reklāmas un informatīvajos materiālos, kā arī veicot apmaksu par pakalpojumu ir norādīts, ka StockholmDiet.com ir abonementa tipa pakalpojums ar ikmēneša dalības maksu.
Līdz ar apmaksas veikšanu ikviens klients atzīmē, ka piekrīt programmas lietošanas noteikumiem, kas paredz ikmēneša maksājumus par aktīvu pakalpojumu, kamēr vien klients ir programmas lietotājs.
Abonementu iespējams pārtraukt lietotāja profilā, augšpusē nospiežot uz vārda un sadaļā "Produkti" izvēloties iespēju "pārtraukt pakalpojumu". Pārtraukt pakalpojumu un uzturēt sarunas par daļēju naudas atgūšanu iespējams arī, sazinoties ar StockholmDiet.com komandu lietotāju čatā, rakstot uz [slēpt]@stockholmdiet.com vai zvanot 20023472.
Lūdzu, sazinieties ar mums vai dariet zināmu savu kontaktinformāciju, lai varam sazināties ar Jums. Mūsu interese ir 100% klientu, tajā skaitā arī Jūsu/Jūsu mammas apmierinātība.
Nezināšana neatbrīvo no atbildības un uzņēmumam nav jāuzņemas atbildība par to cik stulbs vai gudrs ir katrs tā klients.