Sportland - Slikts serviss
Sveiki! Šodien palīdzēju garderobe izveleties meitenei drēbes pectam ar lamuvardiem sadzirdeju kad man jaiet ara un saka lai “pišos ārā un rakstu kaut sūdzību jo darbiniekam pēdēja darba diena” Darbinieka vārds Dāvis es ļoti vēlētos lai šīs darbinieks atbildētu par savu rīcību pret klientiem un vārdiem, jo es neuzskatu kad darbiniekiem būtu šadi jaruna ar klientiem.
Komentāri (6)
Darbiniekam pēdējā diena, ko tu ar to sūdzību darīsi? Atslaucīsi sev?
Darbiniekam pēdējā darba diena, tāpēc izgāž dusmas uz klientiem. Viņam nav ko zaudēt vairāk. 2 reizes pēc kārtas atlaist nevar.
Es nesaprotu, ko tu ar šo sūdzību centies panākt? Nu, uzkliedza uz tevi, tagad staigā laimīgs.
Ko nerakstīt. Sūdzības mērķis jau nav panākt kādu rīcību no apsūdzētā puses, bet gan brīdināt pārējos potenciālos pircējus, ka tāda problēma pastāv. Citi aizdomāsies: "hmm.. varbūt tās kedas labāk tomēr nopirkt kaut kur citur?"
Šausmīgs serviss. Palika 5 minūtes līdz veikala aizvēršanai. Veikala darbiniece to pateica un aizgāja, bet darbinieks (Mārcis) stāvēja un skatījās pulkstenī, pēc manām domām tas nav profesionāli un ļoti neglīti.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību