www.sudzibas.lv Sportland Nepiegādāta prece, netiek veikta naudas atmaksta

Sportland - Nepiegādāta prece, netiek veikta naudas atmaksta

Pasūtīju vairākas preces, bet saņēmu tikai daļu no tām, pēc nedēļas rakstīju klientu apkalpošanas centram, saņēmu atbildi, ka pasūtījums ir apstrādes procesā, ja vēl būšot pasūtītā prece, tad to tomēr izsūtīs.
Pēc laika e-pastā saņēmu ziņu, ka prece nav, tiks veikta naudas līdzekļu atmaksa.
Tā kā pasūtītās preces sastāvēja no T-krekla un šortiem un bija nepieciešams komplekts, tajā pašā dienā veicu atkārtotu pirkumu ( ! Kaut arī man tika atbildēts ka prece vairs nav pieejama! Izrādās ir un to var pasūtīt!)
Saņēmu jaunu sūtījumu ar nepieciešamajiem šortiem, bet naudas atmaksu par pirmo pasūtījumu joprojām neesmu saņēmusi.
Uz lūgumu atsūtīt maksājuma atgriešanas dokumentu, saņēmu svešus(!) kartes datus, uz kuru tad ir veikta naudas līdzekļu atgriešana!
Klientu apkalpošanas centrs lūdza nosūtīt kartes datus e-pastā, lai veiktu salīdzināšanu, man tas šķita aizdomīgi un nelikumīgi. Kad paudu savu sašutumu par šo situāciju tika atslēgta telefona saruna un ieslēgts automātiskais atbildētājs!
Kā arī klientu serviss sarakstes laikā mēģināja ieskaidrot, ka naudas līdzekļu atmaksa jau bijusi 19.05. un 22.05. (par vienu preci?!), bet maksājuma dokumentā gan bija 24.05. un uz citu maksājuma karti, nevis uz to no kuras tika apmaksāts pasūtījums!

24.05.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes