AtrisinātaSmaida līnija - Slikts servos

Ierados plkst 17.00 uz Higēnista procedūru, par ko man piezvanīja no klīnikas un atgādināja iepriekšējā dienā. 16.45 zobārstniecības durvis bija ciet. Zvanīju zvanu pie durvīm. Iekšā ēkā staigāja cilvēki un nelikās ne zinis, ka stāvu ārpus stikla durvīm. Telefonu neviens necēla, bet atsūtīja ziņu “ labvakar! Klīnika jau ir dlēgta” darba laiks līdz 18.00. Uz ko es pajautāju: ” man ir higēnists plkst. 17.00. Vai man iet prom? “ nekāda atbilde nesekoja.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Santalekeina 18.02.2025

Izrādās, higēnistam un zobārstam ir 2 dažādas prakses vietas 2 dažādās adresēs. Es gadījos būt pie nepareizās adreses. Pierakstījos atkārtoti, ierados pareizajā adresē. Higiēniste ļoti labi veica savu darbu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes