SKAJ Autocentrs - Attieksme pret klientiem
Uzdodot jautājumu SKAJ Autocentram ar e-pasta starpniecību, tik nelaipnu atbildi no uzņēmuma kuram būtu jārūpējas par savu klientu labsajūtu, vēl nekad nebiju saņēmis. Maigi sakot mani pasūtīja trīs mājas tālāk un paziņoja ka es pats pie visa vien esu vainīgs. Pie tam jautājums tika uzdots latviešu valodā, taču atbildi saņēmu nepareizā krievu valodā un pie tam vēl ar kļudām. Respēktīvi šīs Autocentris necenšas iedziļināties klientu problēmā. Taču savās reklāmās to reklemē, kā atsaucīgu uzņēmumu. Pēc tādas attieksmes sapratu, ka ar šo autocentru nevēlos nekādas saistības un arī citiem to neiesaku.
Komentāri (3)
Ja nevēlies tikt apjāts uz naudu un apšaubāmu darbu kvalitāti, droši dodies uz citu servisu (izņemot Oranžo Garāžu) sliktāk nebūs!
Skaj un Frank reklamējas ļoti skaisti, bet dzīvē nebūt viss nav tik rožaini!
Šai pašā lapā var atrast ne mazums sūdzību par viņu darba kvalitāti, attieksmi un arī cenām!
Jā paldies par komentāru, jau sazinoties ar viņiem man likās ka klienti viņiem nav pirmajā vietā.
Frank ir baiss serviss... attieksme ir slikta, laikam klientus viņiem nevajag. Netīšām ierados nelaikā, bez pieraksta, likās ka visam kolektīvam ir iztraucēts miers, droši vien gribēja draugos.lv pasēdēt. Cenas neadekvāti augstas, netur solījumus - vienreiz pasaka vienu cenu par darbu, nākamajā reizē - cena jau ir augstāka, darbinieks cits, sakarīgi neko paskaidrot nevar, protams nav lietas kursā par cenām. Uz zvaniem reti atbild, attieksme ļoti nelaipna. Braucu uz citu servisu, kur strādā darbinieks bez zobiem netīrās telpās, kafiju nepiedāvā, toties visu labi izdara un izstāsta, kādas cenas pasaka, tādas arī ir.