Sinsay - Slikts serviss
Sveicināti, 6. Martā veicu pasūtījumu online, vēlējos saņemt savu jauko, pavasarīgo mēteli, bet diemžēl tas nenotika. Pēc 2 nedēļām pasūtījums tā arī nav pienācis, man vienkārši atgrieza naudu bez paskaidrojuma. Gribētos zināt iemeslu, kāpēc sūtījums tā arī netika piegādāts? Un jā, aizbraucot uz 2 tirdzniecības centriem, mētelis, krasā kurā es ļoti vēlējos, vajadzīgā man izmēra ir izpirkts. Kaut internet-veikalā visi izmēri ir pieejami, un reklāmas par foršo bezmaksas piegādi. Bet kāda jēga no bezmaksas piegādēs, ja pasūtījums netiek piegādāts un iemesls nav paziņots.
Komentāri (2)
Man ar reiz šādi bija. Viņiem reizēm gļuko sistēma, ka interneta veikalā izpērk vairāk, nekā patiesībā ir ko piedāvāt, un tad mēģina sakasīt noteiktā laikā konkrēto preci pa citiem veikaliem, un kad tas tomēr neizdodas atgriež naudu. Skumji, jā, Sinsay es jau laiku neiepērkos. Kādreiz bija foršs veikals, bet tagad kaut kā ne visai.
Veidojas līdzīga situācija. 19. martā pasūtīts krekls saņemšanai veikalā, solītais 3-8 piegādes dienu termiņš jau iztecējis, bet nav nekādas ziņas. Manā gadījumā visu vēl interesantāku padara apstāklis, ka jau pagājušās nedēļas vidū pienāca ziņa, ka prece izsūtīta, bet kurjers jau nedēļu brauc. Joks būs, ja beigās pateiks, ka "izsūtītās" preces patiesībā nav. Var būt saspringts pasūtījumu/piegāžu grafiks, bet ja tas ietver neesošu preču tirgošanu un pēc tam pasūtījumu atcelšanu, tā ir ļoti nesmuka komercprakse.