AtrisinātaSilva - Apkalposana, netiriba
Nesen ar ģimeni, 04. 05. 2015. Apmeklējām bistro Silva un vēlāk ari konditoreju Silva. (Atrodas blakus tik ieejas katrai sava). Lai paēstu pusdienas ar mazajiem un izdzertu kafiju. Jau ieejot saņemam aizrādījumu no galdu nokopējās ka ko mēs tedarot ar bērnu ratiem vai tad neredzam ka mēs viņai traucējām. Uz ko atbildējām kur tad mums tos ratus likt ja uz ielas list? Atbilde ka ta nav viņas darīšana. Mēs viņai traucējot. Nju masa aizgāja ar abiem ratiem otra zāle nolika stūri un gaidīja kad mēs ar tēti atnestu pasūtījumu. Tur ari saskaramies ar otru lietu. Paplātes uz kuru liek traukus - es atvainojos bet smird pēc curam - nju ka smird bomži kas nemazgājas. Un vel izbrīnīja meitēnu attieksme aiz letes. Prasuzlikt kartupeļus ar piedevām tiek pasniegts pavisam cits ka saku ka man vajag kartupeļus nevis griķus, uz to mums atbļauj pretī ka tad ta vajag ari teikt! Es biju šoka! Laikam ausis nemazgā.Un piedejo punktu pielika pasūtot kafiju ar plātsmaizi ko lūdzam sadalīt 4 daļas. Uz ko parevidēja izbolīja acis pakāra plātsmaizi aizgāja sagriezt atnesot nosvieda uz letes un pateica nākamais! Mēs tik apstulbusi ar tēti jātajam vai tad nevajag taka uz šķīvi uzlikt ja mēs ēdam uz vietas. Tad uz plātsmaizes tika uzmests virsu papīra trauks. Paņemam un pilnīgi sabojāta garastāvokli pametam to iestādi, ja nevajag klientus tad nu nevajag! Mūsu ģimene nu tiesām šeit vairs kāju nespers.SIA Viktorija B
Labdien.
Nupat izlasīju Jūsu sūdzību. Diemžēl agrāk tas nebija iespējams, jo nezināju, ka šajā portālā tāda ir. Tikai nupat laikam portāls ir kaut ko uzlabojis un mums atsūtījis saiti un sūdzībām par mums.
Man ir ļoti žēl, ka Jums ir bijuši nepatīkami brīži mūsu iestādē, visbiežāk, ja ir kādas problēmas, tad klienti sazinās uzreiz ar vadību (pasauc mūs vai piezvana uz publiski pieejamo telefona numuru) un mēs varam zibenīgi atrisināt problēmu un personīgi atvainoties.
Diemžēl ir pagājis jau ilgāks laiks, tādēļ diemžēl nevaru pilnībā atrestaurēt tās dienas notikumus, bet vismaz lielos vilcienos varu censties atbildēt un atvainoties.
Par visu pēc kārtas:
Ar apkopējām ir bijušas pārrunas par laipnāku attieksmi pret klientiem, šāda situācija kā Jūs rakstījāt, nedrīkstēja būt. Pat nestādos priekšā kura tā varēja būt, bet ceru, ka tā ir tā pati sieviete, kura pie mums vairs nestrādā.
Par paplātēm. Atvainojos, ja tajā dienā tās smakoja. Paplātes mēs tīrām ar dezinficējošu šķīdumu un vairākas reizes nedēļā mazgājam caur trauku mašīnu (vasarā katru otro dienu, ziemā - apmēram 2 reizes nedēļā), acīmredzot, trauku mazgātājas nebija ievērojušas instrukcijas un paplātes nebija laicīgi pārmazgātas caur trauku mašīnu. Paldies par aizrādījumu.
Par meitenes pārklausīšanos. Varu tikai atvainoties, ka viņa nesadzirdēja Jūsu teikto (diemžēl trokšņa līmenis ir paaugsts, tā var gadīties). Katrā ziņā meitenes reakcija bija nepieklājīga, to varēja nokārtot mierīgi un pieklājīgi, ļoti atvainojos.
Par plātsmaizes griešanu. Nedrīkstēja būt nepieklājīga rīcība, var jau būt, ka meitene nesaprata vai ēdīsiet uz vietas vai līdzi ņemsiet, bet jebkurā gadījumā viņai tas bija jāpajautā un pliku plātsmaizi uz letes nedrīkstēja likt. Ļoti atvainojos, ka meitene bija tik nepieklājīga.
Neskatoties uz to, ka ir jau pagājis vairāk kā pusgads un patreiz ir neiespējami noskaidrot kuras pārdevējas vai trauku mazgātājas trāpījās Jūsu ceļā, esmu veikusi pārrunas kopsapulcē par Jūsu minētajām lietām.
Paldies, ka dalījāties ar saviem iespaidiem, tas mums palīdzēs uzlabot mūsu darbu. Šo starpgadījumu mēs būtu varējuši atrisināt nekavējoties un arī atvainoties mutiski vai ar cienastu, ja Jūs būtu sazinājusies ar mums pa tiešo, bet kā ir, tā nu ir.
Atvainojos, ka kaut kas tāds varēja notikt, diemžēl, neskatoties uz to, ka ar darbiniekiem regulāri runājam par apkalpošanas kultūru un pieskatām viņus, visur nostāvēt blakus nav iespējams un cilvēciskais faktors mēdz pievilt.
Vēlreiz no sirds atvainojos par sagādātajām neērtībām un lai Jums ir jauka diena!
Ar cieņu,
Sandra Blūmane
ēd.uzņ. "Silva" vadītāja
29266586
Uzņēmuma "Silva" pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Pievienot komentāru