SIA V-CATALOGS (http://www.vertucatalog.lv/) - Piegādā nekvalitatīvu preci un ļaunprātīgi ignorē pircēja tiesības
Īsais scenaārijs:
1) Pasūtu preci
2) Vertu (Kaspars) saka, ka būšot pēc 4-7 dienām, bet vaig 100% priekšapmaksu 60 LVL
3) Kaspars izraksta rēķinu
4) Apmaksāju rēķinu
5) Pēc nedēļas kurjers atved preci, pirmdien no rīta
6) Tās nedēļas vīkendā (darbadienās daudz jāstrādā) pieslēdzu preci elektrībai un konstatēju, ka nevaru viņu ieslēgt. Vispār.
7) Pirmdien rakstu Kasparam mailu, ka prece neiet. Paskatos internetā, ka ir ārzemēs atsevišķiem cilvēkiem bijušas līdzīgas problēmas un nolemju izmantot savas tiesības no preces atteikties (Patērētāju tiesību aizsardzības likums, 27. un 28. pants)
8) Kā kompromisu piedāvāju, ka Kaspars man var notirgot dārgāko Canon 9000F skaneri, man piemaksājot starpību.
9) Kaspars atsūta mailu, ka ir gatavs izrakstīt par Canon 9000F skaneri priekšapmaksas rēķinu par pilnu summu un veco preci sūtīs ražotājam uz pārbaudi
10) Aizsūtu Kasparam mailu, ka viņš ir pārpratis un, ka es gribu ATGRIEZT oriģinālo preci, atgūt naudu un negrasos viņam vēl taisīt jaunas priekšapmaksas
11) Kaspars atzvana un mēs mutiski vienojamies, ka es gribu atgriezt preci
12) Vēl pēc 5 darba dienām kurjers atbrauc pakaļ precei un iedod parakstīt papīru, ka prece tiek dota uz remontu.
13) Man ir zemapziņā doma, ka tieku čakarēts, tomēr saprotu, ka kaut kāds dokuments kurjeram drošivien vajadzīgs un parakstu viņu (ar līku kreiso roku)
14) Vēl pēc 2 nedēļām zvanu Kasparam un prasu, kur ir pārbaudes rezultāti, un tad atklājas:
14.1) Es esot parakstījis remonta kvīti, tāpēc tagad notiks remonts vai aizvietošana - bet es taču gribēju dabūt naudu atpakaļ!
14.2) Man esot tiesības atteikties tikai 14 dienas no iegādes brīža (PTA likums gan saka ko citu)
14.3) Latvijā neesot servisa, kas spētu novērtēt, kāpēc tā iekārta nestrādā, tāpēc viņa ir aizsūtīta uz Franciju remontā, kur transports vienā virzienā ilgst 12 dienas.
Mani secinājumi:
1) Vertu un konkrēti Kaspars neuzņemas atbildību par to ko tirgo. Jo mani neinteresē cik ilgi prece jāsūta uz Franciju turpu un atpakaļ.
2) Kaspars Visticamāk ļaunprātīgi mēģina novilcināt procesu un ignorēt pircēja atteikuma tiesības.
3) Vertu veikalā pats neko vairāk nepirkšu un visiem lasītājiem neiesaku, jo, ja būs problēmas, tad būs gemorojs.
Šis konkrētais patiesībā bija man pirmais piedzīvojums ar nekvalitatīvu preci un internetveikaliem. Labi, ka summa nav liela par kuru ieberzos, tomēr mācība būs. Ja būs laiks, rakstīšu nu jau ierakstītas vēstules vertu un PTACam, jo savas tiesības jāaizstāv. Citādi šitādi tirgoņi mūs var čakarēt.
Ja kāds grib zināt detaļas: Edgars 29283777.
Komentāri (1)
Šonedēļ (19.11.2012) domstarpības ar internetveikalu tika atrisinātas abpusēji pieņemamā veidā. Pieļauju arī, ka no Francijas bija pienākušas ziņas par to, ka prece tiešām bija ar defektu.
Problēmas risinātājs no internetveikala puses šoreiz cits persona ar citu attieksmi, ar kuru bija patīkama, konstruktīva un rezultatīva saruna.