Komentāri (15)

I ieva 02.01.2010

Linda! Nebrīnies, palasi rakstu "Killeri uz ceļa" un komentārus no cilvēkiem! Tad Tev būs skaidrāks, ar kādiem cilvēkiem ir bijusi lieta :D !

A andrejs 05.01.2010

Normaljnije vodili i normaljno jezdjat
neodnokratno snimi jezdil

: :) 07.01.2010

Klau, VW Passat! Tu cilvēka sūdzību izlasi, nav runa par "vodilām", bet par muļķi, kas atbild uz telefonu zvaniem.

R Rēzekniece 18.03.2010

Nu nez, es braucu ar viņiem diezgan bieži, nekad neesmu saskārusies ar nelaipnību, viss notiek ātri, kur, kad cikos, bla, bla un viss. Atceros gan, ka tie šoferi agrāk brauca nejēdzīgi ātri, bet pēdēja laikā ir ok.

A Anna 20.04.2010

Tas vairs nav izturami, ja uz 3 vietam stūķē vēl ceturto bezbiļetnieku!!! Nu cik var sēdēt kā siļķes mucā, ja maksāju 5 ls gribu savu krēslu, nevis lai man kāds spiežas klāt!! [slēpt]@:

I INESE 17.05.2010

Paldies SIA MUIŽNIECE par to, ka jūs esat! Veiksmi, izturību!

H hahā 19.05.2010

es arī vairākkārt saskāros ar pašas atbildētājas nelaipno attieksmi. vinkārši riebīgi. kopš tā laika vairs nav vēlēšanās izmantot viņu pakalpojumus.

A Aleksandrs 19.05.2010

Ja pa telefonu dzirdat rupju, aizsmakusu balsi-runajat ar pasu tockas turetaju:)Balss tiesam reti riebiiga:(

A andd 22.07.2010

jObnutaa pa tel kuce, kas apkalpo, PIEDRAZT, JA ES NEVARU BRAUKTP PEDEJA MIN, LAI DIRST IET NEVIS KAUT KO UZ MANIS DZEN. MAITA SMIRDITGAA

K Kate 28.08.2010

Muižniece tiešām smird un viņai ir steidzīgi jāārstē nervi!!!Vadību jānodod vīram, kas ir normāls vecis!

I Inga 05.09.2010

ta nav apkalpošana, ta ir nirgašanas par cilvēkiem, es nesaprotu kā var pastāvēt šāda debīla firma, kurā apkalpošana ir nenormāla. nekad neko labu par šo firmu un tās darbiniekiem neesmu dzirdējusi. drausmas.

S solvita10 05.09.2010

trūkst vārdu par operatoru-sievieti, kas pieņem zvanus-manuprāt sen bij laiks vai nu ārstēties vai augstskolā pamācīties kā runāt ar klientiem.

M Margarita 05.09.2010

1)ja gribat sabojāt sev nedēļas nogali braucot uz vai no Rēzeknes-piesakieties pie psihiski nelīdzsvarotas SIA Muižnieces operatores, iespējams īpašnieces; 2) ja vēlaties izbaudīt ralliju uz ceļa ar " šanson" mūziku fonā jums ir noteikti jābrauc ar šādu busu, bet ja ir kādas pretenzijas, piezvaniet vadībai, kura jūs nolamās kā pēdējos suņus.
Liels paldies šakāļu firmas īpašniekiem, šoferiem, kuri neuzskata par vajadzīgu iedot biļeti vai čeku par pārvadāšanu, kā arī vislielākais paldies " neizsakāmi laipnai, gudrai un saprotošai" operatorei . Lai jums veicas.

P.S. nav brīnums, ka tik daudz sūdzību par šo "jauko" firmu.

H Helena 26.01.2011

Manupraat, shajaa uznjeemumaa straada tikai divas operatores. Viena ir ljoti laipna, vienmeer visu paarprasa, paskaidro, pabriidina, paliidz iveeleeties labaako variantu un ir otra, manupraat, mazliet vecaaka kundze, runaa atkariibaa no garastaavoklja. Esmu saskaarusies ar abaam daamaam. Otraa kundziite ir mazliet nestabila, ja atsaki rezervaaciju, pat laiciigi, nevis peedeejaa briidii, vienkaarshi nomet klausuli vai dusmiigi uzbljauj :D Laimes speele, uz kuru daamu uztraapiisies :D Labi, ka vinja nav shoferis. Nenjemiet pie sirds un neljaujiet bojaat garastaavokli dusmiigiem, ar dziivi neapmierinaatiem cilveekiem :)

L lll 24.02.2011

man ar kaut kā neveicas ar šo firmu..reizi tiku ar viņiem avārijā..šoferis pat neuzprasīja, kā jūtos..un gribēja no manis paņemt samaksu par braucienu.Šodien it kā nevarēja mani sazvanīt..pati uzskatu diezgan laicīgi pārzvanīju, bet pateica ka manu vietu jau atdeva.kaut es vietu rezervēju jau iepriekš...Sabojāja visu dienu..Jo visi plāni sabruka vienā sekundē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes