SIA LAtiti - Attieksme pret klientu
Vēlējos iegādāties privātam pasākumam aproču aizdares. Izpētīju piedāvājumus, vēlējos nopirkt internetveikalā man nepieciešamo daudzumu, pārdevējs, kas neatrodas Latvijā, man norādīja uz SIA Latiti. Es pat nepaspēju apskatīties, kas tas ir par uzņēmumu, kā saņēmu vēstuli no SIA Latiti, ka viņu ražotājs ir nodevis informāciju, ka mēs interesējamies par viņu produktiem (man nav saprotama šāda aizmuguriska rīcība, informācijas nodošana bez manas piekrišanas) . Sarakste izvērsās ļoti nepatīkama, jo viņi man atbildēja, ka viņi netirgo atsevišķi aizdares, ka man jāpērk auduma aproce. Man nav vajadzīgas viņu aproces, man ir savas! Tā es neviļus kļuvu par šo uzņēmumu "ķīlnieku" - viens uzņēmums nosūta pie "tiešiem pārstāvjiem Baltijas valstīs ", šis tiešais pārstāvis atbild, ka netirgo aizdares. Kad palūdzu paskaidrot man radušos sitāciju, SIA Latiti man atbildēja: : "Man nav jāpaskaidro situācija, kas radusies!"
Man nav saprotama šāda komunikācija ar klientu - augstprātīga, nelaipna, pat pazemojoša.
Komentāri (1)
Ir patīkami skatīties uz konkurentu lētajiem paņēmieniem nomelnot konkurentu un tik lēti ierakstīties šajā sūdzību platformā.
Vēlamies lai turpmāk arī izprotat terminu - aizmuguriska rīcība :) Katrs ražotājs ir tiesīgs norādīt savu pārstāvi attiecīgajā valstī. Bet uztraukumam nav pamata. Uz pasaules ir vēl 192 valstis, kurās varat vērsties un meklēt sev nepieciešamo.
Turaties! Lai Jums izdodas viss iecerētais :)
P.S. Par to ķīlnieku bija labi teikts :)
Ar cieņu,
SIA Latiti kolektīvs