SIA "eNACRE" - kavē pasūtījuma izpildi
Vēlos visus informēt - "ejiet ar līkumu" firmai SIA "eNACRE", kura tirgo dabīgo kosmētiku. Mājas lapa www.naturalkosmetik.lv . Šajā firmā strādā neprofesionāli cilvēki. Attieksme pret klientu līdzinās nullei. Prot tikai solīt, bet darīt neko nedara. Pasūtīju kosmētiku, kuru pēc viņu mājas lapā ievietotās informācijas piegādā 2-3 darba dienu laikā, bet ir pagājušas 2 nedēļas un pasūtījuma kā nav tā nav - tikai solījumi.
Komentāri (3)
Augsti god. Zarānes kundzes pasūtījums ir nodots piegādei veikala patstāvīgajiem sadarbības partneriem "Latvijas Pasts". Atvainojamies par Zarānes kundzei sagādātajām neērtībām, esam pārliecināti, ka augsti god. Zarānes kundze savu pasūtījumu saņems tuvākajā laikā un būs apmierināta ar savu veikto dabīgās kosmētikas izvēli.
Pateicamies Zarānes kundzei par pirkumu un norādītajām nepilnībām interneta veikala lapā sniegtajā informācijā par piegādes termiņiem. Esam operatīvi reaģējuši uz Zarānes kundzes teikto - lapā sniegtā informācija ir izlabota (papildināta), lai turpmāk novērstu šāda veida pārpratumus.
Lai nodrošinātu draudzīgas cenas saviem pircējiem, interneta veikals naturalkosmetik.lv strādā pēc "Just in Time" principa - tas neveido preču uzkrājumus noliktavā (preču sortiments - aptuveni 1200 pozīciju), bet operatīvi komplektē pasūtījumus, tieši sadarbojoties ar piegādātāju noliktavām. Paaugstināta pieprasījuma vai citos atsevišķos gadījumos var gadīties, ka kāda no pasūtītajām precēm nav pieejama. Esam papildinājuši internta veikalā sniegto piegādes informāciju, turpmāk paredzot arī šādus gadījumus.
Man ir līdzīga situācija.Pasūtījumu veicu 18.jūlijā, tajā pat dienā to apmaksāju un saņēmu e-pastu ar apstiprinājumu, ka pasūtījuma summa ir nomaksāta.
Šodien-1.augustā ķēros pie zvanīšanas uz mājaslapā norādītajiem telefoniem.Uz pirmo zvanu man tika atbildēts un solīts-līdzko būs birojā-tā atbildēs uz visiem maniem jautājumiem.Dienas beigās, pēc entajiem neatbildētajiem zvaniem biju spiesta rakstīt skarbāku sms un brīnumainā kārtā atradās sekunde laika, lai man atzvanītu.
Es visu saprotu, var gadīties visādi...pati es darbojos tirdzniecības sfērā kā pārstāvis. Tā tās lietas nedarās ''kolēģi''.
Silti iesaku nomainīt tirdzniecības stratēģiju, manieres un personālu.
Jāpiebilst, ka nepasūtiju nezin ko no nezin no kurienes...tepat no Baldones dūņām...kas liekās vēl jo interesantāk-paši brūvējat, vai?Varbūt degvielu taupot preci jums velokurjieri piegādā????
Man ļoti žēl, bet esmu ļoti jūsos vīlusies.
Man ir problēmas ar naudas atgūšanu, ko pasteidzos pārskaitit uzreiz pēc pasūtijuma veikšanas. Tad man atnāca uz e-pastu apstiprinājums, ka naudu saņēmuši, taču diemžēl prece nav noliktavā un nauda tiks atskaitīta atpakaļ.
Tā zvanu katru dienu un gaidu naudu atpakaļ, bet tas netike darīts. Uz pašas firmas SIA "ENACRE" telefona nummuru 29361994 vispār neatbild un ignorē zvanus.
Gribētu zināt, vai tiešām jāvēršas Patērētāu teisību aizsardzībā? KAS TĀ IR PAR ATTIEISMI PRET KLIENTIEM?