SEB Banka - Slikts serviss
Interesanti, tāda attieksme tur ir katru dienu? Ieeju bankā uzsāku sarunu, sarunas gaitā uzjautāju cik nauda palikusi uz manas kartes, jo karti biju aizmirsis mājas un nevarēju pie bankomāta apskatīties atlikušo summu!
Atbilde no Seb bankas strādnieka - tev karte ir, aizej uz bankomātu paskaties.
Komentāri (6)
Kaada jega to zinaat,ja kartes nav liidzi,ar domu speeku maksaat taisiijies? :D
Speciāli atnāci to pajautāt? Kāda jēga, ja karte nav.
Tāda lieta kā internetbanka pastāv :)
Kauns par šādu attieksmi pret klientu.
Noteikti, ka ne jau rindā izstāvēja, lai izdotu šo jautājumu, bet piegāja pie informācijas stilā - man tikai pajautāt. Pārējie, lai sēž rindā un gaida savu kārtu.
Loģiski, ka darbiniece detalizētu informāciju nesniegs, jo tad nāktos identificēt, pēc tam rastos vēl citi jautājumu un TU būtu ielīdis ar vārdiem es tikai pajautāšu, bez rindas.
Kā redzams viltība nenostrādāja.
Ja sekoja tik prasta atbilde, tad vis ticamāk arī pats biji prasts kā piecas kapeikas, var būt uzrunāji bankas darbinieku uz tu vai čomiski. Ar tādiem "cirvjiem" nav jēgas smalki runāt, jo beigās seko - KO?
Tu vienkārši iegāji parunāties?
darbinieki nemaz nevar tā bez iemesla kontos lūrēt. tad jau viņi sāks pētīt visus pēc kārtas...