SEB Banka - Slikts serviss
Saņemot epastu no Seb bankas [slēpt]@seb.lv ceturtdien. , 19. Oktobris. 10: 36.
Seb bankas atbilde: labdien!
Atbildot uz jūsu vēstuli un veicot it izpēti, informējam, ka šobrīd nav novērotas tehniskas problēmas, pieslēdzoties internetbankas atjaunotajai versijai.
Mana atbide: ekrānuzņēmumi tika veikti no 18.10.2023. Līdz 19.10.2023. Oktobris. Ekrānuzņēmumi ir zemāk norādīti.
Lūgums, nemelojiet, ka nav novērotas tehniskas problēmas!
Seb bankas atbilde: aicinām, pārlūkprogrammai kuru izmantojat, dzēst pārlūka vēsturi par visu periodu un pieslēdzoties internetbankai atvērt tikai vienu pārlūka logu, kā arī pieslēgties aicinām, izmantojot mūsu mājaslapu www.seb.lv.
Mana atbide: katru reizi dzēšu vēsturi. Tur nav nekāda sakara, ka ir jāatver viens pārlūka logs, viss ir saistīts ar programmētāju un datorsistēmas testētāju.
Seb bankas atbilde: lai nodrošinātu pilnu funkcionalitāti, labāku pārlūkošanas pieredzi un drošību, mēs iesakām vienmēr izmantot programmatūras jaunākās versijas. Tiklīdz ir pieejami pārlūkprogrammu un operētājsistēmu atjauninājumi, aicinām tos lejupielādēt.
Mana atbide: google chrome instelēts 19.10.2023. Versija: 109.0.5414.168. , microsoft edge instelēts 19.10.2023. Versija: 109.0.1518.140.
Seb bankas atbilde: vēršam jūsu uzmanību, ka jaunā internetbankas platforma nedarbojas mozilla firefox pārlūkā, tādēļ aicinām izmantot citu pārlūkprogrammu - chrome, safari vai edge.
Mana atbide: jautājums ir tāds - vai trīs pārlūkprogrammas - google chrome, safari vai edge darbojas internetbanka.
Seb bankas atbilde: aicinām veikt iepriekš minētās darbības un atkārtoti mēģināt pieslēgties internetbankai. Gadījumā, ja problēma atkārtojas, aicinām atbildes vēstulē par to informēt, minot visas veiktās darbības vai zvanīt seb bankas klientu centram pa tālruni +371 26668777 (darba dienās no plkst. 8: 30– 18: 00) .
Mana atbide: seb.lv mājas lapa tika vairākas reizes pārlādēta un mēģināju pieslēgties, bet tas neizdevās.
Atbilde uz jūsu epastu
seb.lv mājas lapas autentifikācijas līdzekļi – vai tie visi ir pieejami? Piemēram, mūsu internetbankā jūs varat izvēlēties no visiem pieejamajiem autentifikācijas līdzekļiem smart-id, seb mobilā lietotne, eparaksts mobile, eid karte, kodu kalkulators. Eparaksts mobile autentifikācijas līdzeklis ir nesen pievienots oktobrī.
Pieslēdzoties https://ibanka.Seb.lv/ib/login internetbankas atjaunotajai versijai 13.10.2023 ar eid karti mājas lapas funkcionalitātes darbojas bez traucējumiem, bet pēc it labojumiem 14.10.2023 līdz 30.10.2023. , kas notika pa nakti pārlūkprogramma - google chrome nevarēja piekļūt savam kontam.
Ievadot lietotāju kodu un uzspiežot pogu pieslēgties, paradījās sarkans kvadrāts. Neveiksmīga pieslēgšanās ar eid karti 19.10.2023. Lūdzu, pārliecinieties, ka eid karte ir ievietata korekti. Lūdzu, aizveriet, pārlūkprogrammu, un mēģiniet vēlreiz.
Eparakstītāja programma ir intalēta datorā un paplašinājumi ir visi instelēti, kas atbalsta eid karti. 19.10.2023.
Seb bankas ekspertu darba pienākumi
tas nav mans pienākums jūsu vietā veikt labojumus - seb bankā komandā strādā dažādu lomu eksperti, piemēram, datorsistēmas testētāji ir pienākums uz datora pārbaudīt vai jaunizveidotās datorprogrammas darbojas pareizi un ērti - viņi plāno, sagatavo un veic programmatūras pārbaudi, analizē un dokumentē rezultātus, to abilstību iedomātajām un definētajām prasībām. Strādājot par testētāju, jābūt kritiskam, lai atklātu visas programmas kļūdas un lietošanas nepilnības, kā arī jāspēj pamatot savu viedokli, datortīklu testētējam ir cieša sadarbība ar programmētāju. (skat. Att. 6.)
iesaku jums, kad nākošreiz veicat uzlabojumus, tad izejiet paši visiem autentifikācijas līdzekļiem, lai noskaidrotu kā viss perfekti darbojas.
Neiesaku citiem noslēgt līgumu ar seb banku, jo pamatojums ir tāds, ka mājas lapas seb.lv viņi Skaisti raksta, bet, kā ar darba pienākuma izpildi, darba pienākums neatspoguļo teiktājam un vēl melojat, un ignorē, kad zvana, tad nevēlas runāt, met nost klausuli.
Pievienot komentāru