SEB Banka - Pārāk ilgi jāgaida apkalpošana klatiene vai arī ar telefonu
Kādus 10 gadus atpakaļ varēju vienkārši saņemt apkalpošanu telefoniski kādā pusstundu laikā, bet klātienē jebkurā filiālā visvairāk stundas laikā. Tagad telefonā gaida Rindā, pēc tam viņu pārtrauc gaidīšanu un Saka, ka "jums pārzvanīs 3 stundu laikā", un pārzvana pēc 8 stundām (darbdiena beigās) . Un lai saņemtu apkalpošanu klātiene jāgaida Rindā 3 nedēļās. Tāda sajuta, ka Seb Monoplijas dēļ atļāva sev degradēt, un joprojām viņi ņem nozīmīgo naudu vienkārši par to ka man pie viņiem ir konts. Ceru atrast sev labāku banku, kas īsti rūpējas par reputāciju un par klientiem, nevis šāda pavisam izlutināta organizācija.
Komentāri (4)
Seb banka nelikumīgi bloķě kontus privātpersonām atsakās pierakstīt filiālě
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien,es vēlējos pateikt,ka SEB banka nekad laikā neatbild!
Es vēlos slēgt,pārtraukt līgumu ar SEB un viņi joprojām to nav izdarījuši un pat piezvanījiši!
Visu izdarīju no interneta bankas un viņi joprojām klusē!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību