SEB Banka - Neviens no konsultantiem neatbildēja 25 minūšu laikā
Seb bankomāts aizturēja karti, izsniedza čeku ar kodu kurš jānosauc, kad zvana uz banku. Zvanīju pirmo reizi. Teica, ka visi konsultanti ir aizņemti un gaidīšana var aizņemt 15 minūtes, zvanīju otrreiz, atkal tas pats, bet gaidīšana var aiznemt6jau 20 minūtes. Gaidīju 25 minūtes, un atbildi tā arī nesaņēmu. Uzrakstīju viņu virtuālajam konsultantam, bet tas tik Saka, ka nesaprata jautājumu. Rakstīju ziņojumu oficiālajā Seb mājaslapā, un viņi teica, ka atbildi sniegšot 5 darba dienu laikā. Man nedēļa bez naudas jādzīvo tagad? Vizīte uz banku arī ir piesakāma tikai uz tālajiem datumiem.
Komentāri (4)
Var aizņemt arī nozīmē, ka ilgāk. Nevajag mēģināt pārzvanīt savādāk pa jaunu rindā ieliks un neko darīt, ja gadās klients/i ar kuru/iem ilgi ir jāņemas.
No SEB atteicos un nenožēloju nevienu brīdi.
21 gadsimts var kādam pārskaitīt lai izņem un iedod skaidrā ,maksāt ar telefonu utt
21 gadsimts un šitāda banka.