SEB Banka - Konsultanta nejēdzība
Pēc jaunās ibankas "uzlabotas" versijas uzradas dazas neskaidras lietas,kuru del zvaniju uz klientu apkalposanas diennakts numuru. Tur atbildeja nejauks jaunietis. Vinam uzdevu konkretas lietas par ibanku,bet tik nesaprotami un riebigi atbildeja. Nelaipns. Laikam daudzi zvana,jo tik haotisku izkartojumu sen nebiju redzejusi...fui Seb
Komentāri (22)
"Tur atbildeja nejauks jaunietis." - interesanti, kā pa telefonu izdevās noteikt, ka viņš ir jaunietis un ka viņš ir nejauks?
"Vinam uzdevu konkretas lietas par ibanku,bet tik nesaprotami un riebigi atbildeja." - ja jau nesaprotami, pēc kādām pazīmēm tika noteikts, ka riebīgi, varbūt vienkārši neizdevās pareizi saprast?
"Nelaipns." - neuzlūdza uz satikšanos, vai?
Iespējāms latviešu valoda nav jūsu dzimtā valoda un dedukcijas spējas arī nav tās stiprākās,tad nu paskaidrošu:
1.Jauns - pēc balss un sarunvalodā lietojamajiem vārdiem.
2.viņš šajā konkrētajā situācija bija nejauks,es nerunāju par to kāds viņš ir ārpusdarba. Attieksme bija nejauka.
3.Līdz šim zvanot uz seb vienmēr (cik mu zvanīts,reizes 3) bijuši kompetenti cilvēki. Viņš tā arī man pateica "neiedziļināsimies detaļās,tagad ir tā un viss",kāpēc gan,lai man neizstāstītu kas un kāpēc ir mainījies. Šajā gadījumā man uzradās x konta numirs,kuru nekad neesmu nedz redzējusi,nedz aktivizējusi,un kurā automātiski skaitās nauda no pamatkonta. Tavuprāt,nevajadzēja šo izskaidrot sīkāk tā ir normāla atbilde?
4. Neviens pie pilna saprāta nezvana uz seb klientu numuru,lai aicinātu satiktos.
Iespējams tu kādu tele 2 zaķi esi dābūjis šādā veidā.
5. Tāpēc nelaipns nozīmē - neizdarīja savu darbu,piemeta klāt bravūrīgo ego "es visu zinu,man Tev nekas nav jāskaidro un viss",nekādas pieklājības. Čalim dzīvē grūts periods ir...
"Iespējāms latviešu valoda nav jūsu dzimtā valoda un dedukcijas spējas arī nav tās stiprākās"
1. Atšķirībā no Madeira11 es nepieļauju rupjas gramatiskās kļūdas, kas liek domāt, ka latviešu valoda man ir sveša,
2. Par dedukcijas spējām, Madeira11 vispār labāk būtu aizvērusies, ne jau es zvanīju SEB konsultantiem, jo prātiņš par īsu jaunās internetbankas lietošanai.
Es arī zvanīju, jautājumi bija par internetbanku, gaidīju 15 minūtes, bet tas nekas, saprotu, ka daudzi zvana. Tikai man pacēla sieviete, kas runāja ļoti, ļoti klusi, teicu, lai uzgriež skaļāk mikrofonu, mazliet uzgrieza, bet tāpat grūti bija saprast no viņas sniegto informāciju.
jūs viņam kaut ko pārtraucāt bet ir vīrieši kuri var darīt divas letas vienlaicīgi piemēram pīpēt vai lasīt avīzi:)) un nu citi skatās tv un vai runā pa telefonu..:)) . protams ir tādi kuriem viss ir jāatslēdz un nu nekāda iejaukšanās nav pieļaujama...es domāju telefonu sakari paliek arvien nekvalitatīvāki un par to sūdzas ļoti daudzi.. iespējams tas ir kāds nu starptautisko attiecību rezultāts un pārklājums tiek bojāts ar kādiem intrumentiem ne no šīs valsts
Вспоминаю анекдотический случай из жизни, рассказывала продавщица киоска: к ней приехал хозяин, поставил её раком и начал "шпилить" за небольшую недостачу, а торговать то надо. Подошёл к киоску мужчина и попросил продать ему шоколадку с верхней полке, на что киоскёрша ему заявила : "Сейчас шеф "кончит", я с его полового члена слезу и Вам подам!" Мужика как ветром сдуло...
Добавлю. Помните ограбили SEB лет 15 назад? Знаете как ограбили? Причём сумму награблинного в печати занизили в 10 раз (у меня информация была прямо от высокопоставленных чинов МВД)... Двум охранникам стало скуШно, они вызвали двух проституток, те опоили охранников клафилином и открыли банк своим "пастухам"... Так что подавляющее большинство мужиков в ночные дежурства занимаются сексом. И не всегда разнополым...
un nu ir jau visādas saistības ar bankam un telekomunikācijām viņiem un tt.. arī .un ja nav tur sadraudzības tas iespējms telekompānijas tā teikt arī pabojā signāliņu starp klientiem un iestādēm... katrā ziņā ir kaimiņi kuri nedraudzējas un tā teikt... kad viens aiziet uz darbu viņam pie skaititāja atslēz elektrību un nu lai mazliet patek ledusskapis.:) korķis jau nav jāskruvē vairs laukā..un nekādas zādzības jau nu te nav .tāda tā modernā sabiedrība ir... mums ir visas iespējas viens otram riebt kā mēs vien vēlamies.. un jo tālāk jo trakāk ..
Ir tikai divas neizmērojamas lietas - visums un cilvēka stulbums. Šinī gadījumā klāt vēl nāk velme nekur neiedziļināties un nedomāt.
Jā jaunais interfeiss ir savādāks un tas bankai ir liels izaicinājums. Lai viņiem veicas!
Es neredzu iemeslu,kāpēc neskaidrību gadījumā nezvanītu atbildīgajiem,kas var (un tas ir viņu darbs) palīdzēt. Pirms šī zvana zvanīju seb,tur arbildēja ļoti laipns darbinieks un paskaidroja kas un kā
Prieks,ka ir cilvēki,kas visu saprot un dara...
"Pirms šī zvana zvanīju seb,tur arbildēja ļoti laipns darbinieks" - un kurieni, tad šoreiz zvanīji, uz gormehdizayn, vai?
Jauns? Pēc balss un sarunvalodas,loģiski. Es saprotu,ka var gadīties nogiruši cilvēki no simtiem jautājumiem katru dienu,taču bankai vajadzēja par to parūpēties,jo jaunais dizains nav saprotams,protams,tiem, kuri izmanto vien funkciju - pārbaudīt konta stāvokli un pārskaitīt naudu,viss ir saprotams,bet es izmantoju arī citas finkcijas ērtākai ikdienai.
Pēc rakstītā varu izdarīt loģiskus secinājumus par Madeira11:
Madeira - spriežot pēc pareizrakstības kļūdu daudzuma, tekstos, tiek lietota milzu daudzumos;
11 - IQ
Jauns? Pēc balss un sarunvalodas,loģiski.
===
45-50gg...
"es izmantoju arī citas finkcijas ērtākai ikdienai." - finkciju pārmērīga lietošana ir kaitīga!
Jauns? Pēc balss un sarunvalodas,loģiski.
===
Tur dežurē pensionāri ar jauniešu balsi!
Paldies,bet savas kļūsas apskaties arī,it sevišķi pieturzīmes ;)
"savas kļūsas apskaties" - atšķirībā no tevis, kļūsas nelietoju jau kopš 2,5 gadu vecuma :D
"Paldies,bet savas kļūsas apskaties arī,it sevišķi pieturzīmes ;)" - sorry, secinājumā par IQ pārsteidzos, bija laikam: 1+1.
Kas tas par bērnudārzu? Cilvēks izsaka sūdzības, bet tu te pie****** par niekiem, pašam nekad nekas nav sajucis ne, augstā IQ īpašnieks, latviešu valodā tāds sorry nav, tātad pašam ir vien tas 1+1?
"Kas tas par bērnudārzu?" - un kuru tu apmeklē?
"Cilvēks izsaka sūdzības," - kurā grupiņā tevi mācīja izteikt sūdzības?
"bet tu te pie****** par niekiem, pašam nekad nekas nav sajucis ne, augstā IQ īpašnieks," - atšķirībā no tādiem bērnudārzniekiem, kā redzi es savas kļūdas atzīstu un atvainojos par tām.
"latviešu valodā tāds sorry nav, tātad pašam ir vien tas 1+1?" - es saprotu, ka jums vēl angļu valodu grupiņā nemāca, bet, kad būsi paaudzies tik tālu, lai sāktu apgūt angļu valodu, tad sapratīsi, ka "sorry" ir angļu valodā.
Un mācies cītīgi, citādi varēsi visu mūžu izteikt sūdzības!
atviešu valodā tāds sorry nav
===
Tagad ir!
1. Jāzin savā saimnieka valodu!
2. Pirms divam dienam Latvijas republika atvadās ar savu suverinitāti... kad atzinā ka pret amerikāņu karavīriem LR KL panti nebus piemēroti!