Promo Cash&Carry - apkalpošana
Vakar garām braucot iegriezos veikalā Cash&Carry, Mūkusalas ielā. Viss bija labi līdz nonācu līdz kasei. Maksāju ar karti. Puisis - kases darbinieks, pēc pin koda ievadīšanas , saka, ka kaut kas nav nostrādājis, lai visu darbību veicu no jauna. Paklausīju , mazums kas. Otrreiz displejā redzu "darījums apstiprināts", tomēr kasieris apgalvo, ka arī otrreiz nav apmaksāts. Nepiekritu. Puisis tikai apgalvo, ka man kartē neesot naudas, vai karte bojāta. Lūdzu lai izdrukā man atteikuma čeku. Tas neesot iespējams, tāda bija atbilde. Pasauca vecāko kasieri vārdā Margarita Arabadži., kas turpināja man apgalvot, ka es pati esmu vainīga, jo ar manu karti kaut kas nav labi, un atteikuma čeku neesot iespējams izdrukāt. Un, atgalvoja, ja maksājuma čeks nav izdrukāts, tātad nauda netiks noņemta. Es sapratu, ka tās ir pilnīgas muļķības, tomēr 20 minūtēs nevienam darbiniekam nespēju pierādīt, ka man nepieciešams izsniegt vismaz kādu maksājuma atteikuma dokumentu. Preci protams nedabūju un aizgāju no veikala ar bankas kontā 2x rezervētām summām un bez apstiprinājuma, ka neesmu neko nopirkusi. Otrā dienā bankā noskaidroju, ka abas reizes maksājums ir apstiprināts un nauda tiks noņemta. No bankas darbinieku puses tika pieļauta doma, ka vaina bija veikala sistēma vai terminālī, vai arī darbinieku kompetencē. Visskumjākais tajā visā ir nevis situācija kā tāda, bet darbinieku attieksme, kas ne mirkli nepieļāva savas vainas varbūtību, bet visu vainu uzgrūda pircējam. Skumji un sabojāts noskaņojums uz visu vakaru. Sazvanījos ar veikalu situācijas noskaidrošanai, ceru ka naudiņu tomēr atgriezīs.
Komentāri (5)
Es situācijā redzot ''darījums apstiprināts'' automātiski paņemu preci un dodos prom, ar pārdevējiem nekādās diskusijās neielaižoties, jo zinu, ka nauda no konta ir noskaitīta/rezervēta..
Intervijas ļoti necienīgas, valde sež fb un lasa privātās ziņas, iet arā atbild uz zvaniem. Uzdod jautājumus, kuri neatbilst darba intervijas etiķetei. Lai veicas, kārtējā kadru maiņa.
Pērkot nocenoto preci, nereti izrādās par pilnu cenu.
kasiere Aiga Liepaja nedraudzīga, uz manu jautājumu kā atgriest preci atbildēja ļoti rupji ka tās ir mana problēma un neko atgriest es nevaru! pretīgs serviss un kasiere.
Kāpēc pārdevēji zāles nerunā latviski tikai vienā valodā krievu, tāpēc kad viņi no Ukrainas man nau jāmācās krievu valoda, kad viņi nesaprot ko es latviski jautāju zāles darbiniekam 😕